Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen

Anbefalte innlegg

Ehm, steam selger ME 2 for 400 spenn, hvor får du det mye billigere enn det ?

Innrømmer glatt at jeg er biased mot Steam. Har aldri likt det. Kommentaren gjaldt ikke spesifikt ME2-prisen, men:

http://spillpriser.no/pl-PC/pr-107639.aspx

Selv med frakt lagt til, er altså ikke Steam-prisen direkte imponerende.

Cyberfrog: Om det er Elkjøp/Lefdal du meiner: Send ein mail via kontaktskjemaet på web, skriv at du vil avbestille ordre nummer xxxxxxxx (ordrenummeret frå ordrebekreftelsen), er gjort på to minutt. Greit, ikkje like enkelt og oversiktleg som med eit vanleg ordresystem, men det fungerer. Det er i alle fall mi erfaring.

Er ikke dem, men et tilsvarende system, ja. Tidligere har jeg fått leveringsbekreftelse (eller egentlig "klargjort for pakking") så sent som ca. 21:30, så jeg tenker jeg kan vente noen timer til.

Endret av Cyberfrog
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehm, steam selger ME 2 for 400 spenn, hvor får du det mye billigere enn det ?

Innrømmer glatt at jeg er biased mot Steam. Har aldri likt det. Kommentaren gjaldt ikke spesifikt ME2-prisen, men:

http://spillpriser.no/pl-PC/pr-107639.aspx

Selv med frakt lagt til, er altså ikke Steam-prisen direkte imponerende.

Så med frakt så sparer du kanskje 20-30 kr, men må vente noen dager før du får spillet. Hver sin smak, men vil da ikke si det er "overpriset deluxe".

Endret av Ares
Lenke til kommentar

Lurer på en ting egentlig, i eneren så trengte man ikke ammo. Våpnene kunne du skyte i all evighet, sett bortifra overheat såklart, men i toeren så trenger man ammo? Om dette stemmer, hva har skjedd egentlig? Har teknologien nedgradert seg selv? Virker nemlig litt rart...

Lenke til kommentar

De kaller det ikke ammunisjon. Det heter "thermal clips". Det er ikke disse som skader fienden, men de forhindrer at våpenet overhetes. Har man ingen "TC" så kan man ikke skyte, men det er jo egentlig bare et annet navn for ammo ^_^

Til dere som har kommet lengre uti spillet:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Er det sant at man senere kan velge en ny våpenspesialisering?
Lenke til kommentar

Til dere som har kommet lengre uti spillet:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Er det sant at man senere kan velge en ny våpenspesialisering?

Ja. Hvis du ser i videoen noen få poster over, så ser du en Vanguard bruke Assault Rifle

Endret av Nero Wulf
Lenke til kommentar

De kaller det ikke ammunisjon. Det heter "thermal clips". Det er ikke disse som skader fienden, men de forhindrer at våpenet overhetes. Har man ingen "TC" så kan man ikke skyte, men det er jo egentlig bare et annet navn for ammo ^_^

Bra!! Syntes også det var noe rart i det å gå tilbake til ammo x)

men ser vrien i det nå :)

Lenke til kommentar

Thermal Clips er jo samme skvipet, men med et annet navn.

Er bakvendt av Bioware. Spesielt etter at de til og med la til bakgrunnshistorie for hvorfor det var som det var i det første spillet. Når ville militæret plutselig tenkt at å stoppe i kamp for å lade om er en god idè når de allerede hadde løst dette problemet gjennom spillets forklaring? Aldri.

Lenke til kommentar

Er bakvendt av Bioware. Spesielt etter at de til og med la til bakgrunnshistorie for hvorfor det var som det var i det første spillet. Når ville militæret plutselig tenkt at å stoppe i kamp for å lade om er en god idè når de allerede hadde løst dette problemet gjennom spillets forklaring? Aldri.

Kan jo hende det går raskere å reloade den tingen enn å vente på cooldown ;)

Btw: Endelig rundet jeg ME1 for 3. gang :D xD

Er veldig klar for ME2. om ca 35 min så kan jeg spille det via steam :D

Edit: hvorfor står det "This game will unlock in approximately 2 hours" på steam? =O

er jo bare ca 30 min til det er 28.Januar

Endret av Andy.N
Lenke til kommentar

Lurer på en ting, har lest noe angående et kjøretøy kalt Hammerhead, arvtagere til Mako(?), lest mye spekulasjoner rundt det, men har ikke funnet noe "håndfast", så er alt dette bare et ønske fra folket, eller har Bioware bekreftet at det vil komme et kjøretøy? Evt. at det alt er ingame, eller som dlc?

Edit. Denne "Hammerhead" ser ut til å være en shuttle eller noe, så ikke noe "utforske kjøretøy".

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Kan jo hende det går raskere å reloade den tingen enn å vente på cooldown ;)

Btw: Endelig rundet jeg ME1 for 3. gang :D xD

Er veldig klar for ME2. om ca 35 min så kan jeg spille det via steam :D

Edit: hvorfor står det "This game will unlock in approximately 2 hours" på steam? =O

er jo bare ca 30 min til det er 28.Januar

steam europa er i UK og en time bak tipper jeg, eller noe sånt :p

Lenke til kommentar

¨The Hammerhead is an agile hover tank in Mass Effect 2 that features improved handling on rough terrain and maneuvers deftly in combat. It is available exclusively as DLC through the Cerberus Network. The tank continues the trend started by the Mako of naming armored vehicles after sharks.¨ :)

Edit: for sent :p

Endret av Sgt.T.Grant
Lenke til kommentar

Er det jeg fant også, dog Hammerhead ser ut til å muligens være navnet på et kjøretøy som kan komme med dlc, det "kjøretøyet" folk har sett som de trodde var Hammerhead, er egentlig bare dropskipet Kodiak eller hva det nå kalles, du ser det i N7 Dev diary videoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...