Cyberfrog Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Ehm, steam selger ME 2 for 400 spenn, hvor får du det mye billigere enn det ? Innrømmer glatt at jeg er biased mot Steam. Har aldri likt det. Kommentaren gjaldt ikke spesifikt ME2-prisen, men: http://spillpriser.no/pl-PC/pr-107639.aspx Selv med frakt lagt til, er altså ikke Steam-prisen direkte imponerende. Cyberfrog: Om det er Elkjøp/Lefdal du meiner: Send ein mail via kontaktskjemaet på web, skriv at du vil avbestille ordre nummer xxxxxxxx (ordrenummeret frå ordrebekreftelsen), er gjort på to minutt. Greit, ikkje like enkelt og oversiktleg som med eit vanleg ordresystem, men det fungerer. Det er i alle fall mi erfaring. Er ikke dem, men et tilsvarende system, ja. Tidligere har jeg fått leveringsbekreftelse (eller egentlig "klargjort for pakking") så sent som ca. 21:30, så jeg tenker jeg kan vente noen timer til. Endret 27. januar 2010 av Cyberfrog Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Gaz West, hva syns du om spillet så langt? Må du slutte å bruke tida her, spill spillet! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Da har eg vert på Gamestop og byttet inn 2 gamle 360 spill + 1kr for ME2 Kjennte det rykket i kompasset når eg såg coveret passere 0,5 meter foran meg.....da er det bare å stille opp til åpningstider i morra ! Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Litt plagsomt å måtte skrive inn koder på to forskjellige nettsider for å få tilgang på DLC greiene, men jeg kan vel leve med det. Nei, nå får jeg gå å prøve dette spillet og se om det er noe bra Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Ehm, steam selger ME 2 for 400 spenn, hvor får du det mye billigere enn det ? Innrømmer glatt at jeg er biased mot Steam. Har aldri likt det. Kommentaren gjaldt ikke spesifikt ME2-prisen, men: http://spillpriser.no/pl-PC/pr-107639.aspx Selv med frakt lagt til, er altså ikke Steam-prisen direkte imponerende. Så med frakt så sparer du kanskje 20-30 kr, men må vente noen dager før du får spillet. Hver sin smak, men vil da ikke si det er "overpriset deluxe". Endret 27. januar 2010 av Ares Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Virker ikke som vanguard kan bruke Assault rifle, ikke ifølge denne siden værtfall: http://masseffect.wikia.com/wiki/Vanguard Gameplay video: Du kan se på 0:24 og 1:11 at Vanguard kan bruke Assault Rifle Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 For min del syntes jeg bare det å kunne reinstallere windows, legge inn steam, logge inn - velge alle spillene og installere. Sove, og alt er klart ... er verdt det Lenke til kommentar
jihn_InnleggNO Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 255,- på Game for standard.. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 255,- på Game for standard.. fantastisk! nett, eller i butikken? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Lurer på en ting egentlig, i eneren så trengte man ikke ammo. Våpnene kunne du skyte i all evighet, sett bortifra overheat såklart, men i toeren så trenger man ammo? Om dette stemmer, hva har skjedd egentlig? Har teknologien nedgradert seg selv? Virker nemlig litt rart... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 De kaller det ikke ammunisjon. Det heter "thermal clips". Det er ikke disse som skader fienden, men de forhindrer at våpenet overhetes. Har man ingen "TC" så kan man ikke skyte, men det er jo egentlig bare et annet navn for ammo ^_^ Til dere som har kommet lengre uti spillet: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Er det sant at man senere kan velge en ny våpenspesialisering? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Til dere som har kommet lengre uti spillet: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Er det sant at man senere kan velge en ny våpenspesialisering? Ja. Hvis du ser i videoen noen få poster over, så ser du en Vanguard bruke Assault Rifle Endret 27. januar 2010 av Nero Wulf Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 De kaller det ikke ammunisjon. Det heter "thermal clips". Det er ikke disse som skader fienden, men de forhindrer at våpenet overhetes. Har man ingen "TC" så kan man ikke skyte, men det er jo egentlig bare et annet navn for ammo ^_^ Bra!! Syntes også det var noe rart i det å gå tilbake til ammo x) men ser vrien i det nå Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Heavy weapons har faktisk ammo i mer tradisjonell forstand, hvis jeg har forstått det riktig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Thermal Clips er jo samme skvipet, men med et annet navn. Er bakvendt av Bioware. Spesielt etter at de til og med la til bakgrunnshistorie for hvorfor det var som det var i det første spillet. Når ville militæret plutselig tenkt at å stoppe i kamp for å lade om er en god idè når de allerede hadde løst dette problemet gjennom spillets forklaring? Aldri. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Thermal Clips er jo samme skvipet, men med et annet navn. Er bakvendt av Bioware. Spesielt etter at de til og med la til bakgrunnshistorie for hvorfor det var som det var i det første spillet. Når ville militæret plutselig tenkt at å stoppe i kamp for å lade om er en god idè når de allerede hadde løst dette problemet gjennom spillets forklaring? Aldri. Kan jo hende det går raskere å reloade den tingen enn å vente på cooldown Btw: Endelig rundet jeg ME1 for 3. gang xD Er veldig klar for ME2. om ca 35 min så kan jeg spille det via steam Edit: hvorfor står det "This game will unlock in approximately 2 hours" på steam? =O er jo bare ca 30 min til det er 28.Januar Endret 27. januar 2010 av Andy.N Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Lurer på en ting, har lest noe angående et kjøretøy kalt Hammerhead, arvtagere til Mako(?), lest mye spekulasjoner rundt det, men har ikke funnet noe "håndfast", så er alt dette bare et ønske fra folket, eller har Bioware bekreftet at det vil komme et kjøretøy? Evt. at det alt er ingame, eller som dlc? Edit. Denne "Hammerhead" ser ut til å være en shuttle eller noe, så ikke noe "utforske kjøretøy". Endret 27. januar 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
sidesprang Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Thermal Clips er jo samme skvipet, men med et annet navn. Er bakvendt av Bioware. Spesielt etter at de til og med la til bakgrunnshistorie for hvorfor det var som det var i det første spillet. Når ville militæret plutselig tenkt at å stoppe i kamp for å lade om er en god idè når de allerede hadde løst dette problemet gjennom spillets forklaring? Aldri. Kan jo hende det går raskere å reloade den tingen enn å vente på cooldown Btw: Endelig rundet jeg ME1 for 3. gang xD Er veldig klar for ME2. om ca 35 min så kan jeg spille det via steam Edit: hvorfor står det "This game will unlock in approximately 2 hours" på steam? =O er jo bare ca 30 min til det er 28.Januar steam europa er i UK og en time bak tipper jeg, eller noe sånt Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) ¨The Hammerhead is an agile hover tank in Mass Effect 2 that features improved handling on rough terrain and maneuvers deftly in combat. It is available exclusively as DLC through the Cerberus Network. The tank continues the trend started by the Mako of naming armored vehicles after sharks.¨ Edit: for sent Endret 27. januar 2010 av Sgt.T.Grant Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er det jeg fant også, dog Hammerhead ser ut til å muligens være navnet på et kjøretøy som kan komme med dlc, det "kjøretøyet" folk har sett som de trodde var Hammerhead, er egentlig bare dropskipet Kodiak eller hva det nå kalles, du ser det i N7 Dev diary videoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå