Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen

Anbefalte innlegg

Føler det går greit uten assult rifle med tanke på sub-machine gun x)

Men er det noen andre som har lastet ned ME2 på steam? tok 12,7 GB. trodde det skulle ta opp i mot 20 GB o.O

Hmm, pre-loada tidligere idag og min tar bare 11,5. Er jo bare 2 dvd'er da, så skal være ganske pakka for å komme opp i 20.

Hmm... kan det hende steam er bugget? xD

var jo en feil eller noe det med at vi ikke kunne pre-loade før nå

Standard er vel 11.5GB mens DDE er 12.7GB om jeg ikke tar helt feil.

Er dere sikker på at Vanguard kan bruke assault rifle ettervært? Vis så, så er det konge, sitter nemlig å vurdere om jeg skal teste Vanguard med en gang, men har helst lyst til bruke assault rifle, men mener å ha lest det var bare soldier som kunne bruke det?

åja... kan hende det xD

Trodde også det bare var soldier som kunne bruke det. men er jo sånn på ME1 at man kan bruke Assult Rifle til alle classene etter en gjennomgang med soldier

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edit: Og noen som vet om det har noe å si hvor man treffer fienden nå? Altså vil fienden ta mere skade om jeg skyter mot hode? I enerne så virker det som det er ett fett værtfall, for fienden tar like mye skade.

Ja, denne gang er det ikkje skillset som avgjer om du treff når du skyt - no er det den fysiske evna du har når du siktar.
Lenke til kommentar

Jeh, ganske sikker på at ingen lærer å bruke mer våpen etterhvert, og Soldier er eneste som har assault rifle.

Jeg er usikker på om dette hadde noe med at jeg brukte en ME1 save, men

Et stykke ut i spillet fikk jeg som Adept valget på hvilket våpen jeg ville spesialisere meg i.

Da kunne jeg velge i allefall mellom Shotgun, Assault Rifle og Sniper Rifle.

Adept har kun Pistol, SMG og HW som standard.

Lenke til kommentar

Jeh, ganske sikker på at ingen lærer å bruke mer våpen etterhvert, og Soldier er eneste som har assault rifle.

Et stykke ut i spillet fikk jeg som Adept valget på hvilket våpen jeg ville spesialisere meg i.

Hmm, du får jo ikke valg om å spesialisere, du får valg om nytt, oppgradert våpen. Synes å huske jeg leste noe om at hvilke våpen du kunne velge varierte fra klasse til klasse, men fikk de 3 samme valgene som Infiltrator.

Siden du kunne velge mellom 3 våpen du ikke hadde fra før, kunne du da bruke alle våpen av den typen våpen du valgte etterpå ?

Lenke til kommentar

Hmm, du får jo ikke valg om å spesialisere, du får valg om nytt, oppgradert våpen. Synes å huske jeg leste noe om at hvilke våpen du kunne velge varierte fra klasse til klasse, men fikk de 3 samme valgene som Infiltrator.

Siden du kunne velge mellom 3 våpen du ikke hadde fra før, kunne du da bruke alle våpen av den typen våpen du valgte etterpå ?

Du får valg om spesialisering ja.

Jeg har nå valget mellom de samme sniper riflene som både Garrus, Thane og Legion (med unntak av Legions unike våpen).

Lenke til kommentar

Eg er offisielt imponert.

Tysdag 26/1:

KL 13:39 - Eg registrerar meg som kunde på Gamezone.no

KL 14:04 - Bestillingsbekreftelse på Mass Effect 2 tikkar inn i innboksen min.

KL 14:44 - Sendingsbekreftelse frå Gamezone.

Onsdag 27/1:

KL 14:30 - Eg stikk frå jobb for å ha resten av dagen som heimekontor. Sjekkar posten. Der ligg spelet!

Eg bur forøvrig på Stord, litt sør for Bergen.

Er gamezone alltid like kjappe? Dette her er jo knallbra!

Idag skal det spelast.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Helvete, vet ikke om jeg gidder å forhåndskjøpe på steam en gang til. Folk får spillet i posten i dag og jeg sitter og ser på timeren som sier "Dette spillet låses opp om 10 timer" Aaaaah...... :angry:

Burn.. :rolleyes: he he.

Eg har fleire gonger vurdert digitalt kjøp sjølv - men er veldig glad i cover. Og byrjar få ei særs respektabel samling, så kjem nok til å halde fram med fysiske kjøp.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Pøh... "Min" nettbutikk viser ingen tegn til å ville sende meg spillet. Selvsagt har de gjort kansellering av ordre tungvindt også.

Liker også å ha coveret i hylla, men digital distribusjon har jammen sine fordeler også. Synd Steam er overpriset deluxe.

Endret av Cyberfrog
Lenke til kommentar

Jeg håper jeg som Vanguard også kan gjøre det. Vil ha sniper rifle eller assault rifle <sikle> :D

Lenke til kommentar

Pøh... "Min" nettbutikk viser ingen tegn til å ville sende meg spillet. Selvsagt har de gjort kansellering av ordre tungvindt også.

Liker også å ha coveret i hylla, men digital distribusjon har jammen sine fordeler også. Synd Steam er overpriset deluxe.

Ehm, steam selger ME 2 for 400 spenn, hvor får du det mye billigere enn det ?

Lenke til kommentar

Frå Stord også, eller (av merkelege grunnar) innflyttar? Er frå Stord sjølv, men bur i Bergen.

Når det gjelder Gamezone har vel dei stort sett godt ord på seg for å levere på eller før release-dato. Dei er uansett betre enn Elkjøp, der har eg enda ikkje fått sendingsbekreftelse. Ikkje at det hastar noko særleg, har fortsatt første spelet å komme meg gjennom :)

Cyberfrog: Om det er Elkjøp/Lefdal du meiner: Send ein mail via kontaktskjemaet på web, skriv at du vil avbestille ordre nummer xxxxxxxx (ordrenummeret frå ordrebekreftelsen), er gjort på to minutt. Greit, ikkje like enkelt og oversiktleg som med eit vanleg ordresystem, men det fungerer. Det er i alle fall mi erfaring.

Lenke til kommentar

Ehm, steam selger ME 2 for 400 spenn, hvor får du det mye billigere enn det ?

399 på elkjip :p

Frå Stord også, eller (av merkelege grunnar) innflyttar? Er frå Stord sjølv, men bur i Bergen.

Når det gjelder Gamezone har vel dei stort sett godt ord på seg for å levere på eller før release-dato. Dei er uansett betre enn Elkjøp, der har eg enda ikkje fått sendingsbekreftelse. Ikkje at det hastar noko særleg, har fortsatt første spelet å komme meg gjennom :)

Eg har aldri handla hjå dei før, så dette var eit flott første-inntrykk.

Eg er innfødd på Stord, for å sei det slik. Når eg bikka 18 flytta eg bort - men er no i ein alder av 25 tilbake på holmen. Trives godt her, og har ein bra jobb! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...