Toman18 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Brae karakterer dette spillet får Men ærlig talt, er dette et 9.7 spill viss det har tekniske feil? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Kommer vel helt an på det, for min del, så gidder jeg ikke å henge meg opp i disse karakterene spillet får. Tenker heller slik, at de fleste ser ut til å være fornøyd, men til syvende å sist så vet du ikke noe selv før du selv har testa det. Selv om et spill får gode karakterer så behøver ikke du å like spillet. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Likte ScrewAttack sin anmeldelse: http://screwattack.com/videos/VGR-Mass-Effect-2 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hvilken klasse kommer dere til å spille? Husker jeg spillte en soldier og en infiltrator på ME1, men har lyst til å prøve noe annet ^_^ Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Adept er nok helt klart min favoritt for ME2 så langt. Spilte Soldat i ME1, men adept virker meget meget kurrant. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Noen flere som har fått mailen fra gamezone? Den sier at bestiller du idag før klokken 15.00, sender de spillet til deg idag... Så bestiller med brevpost, bor i Tromsø, burde vel ha det i morgen da kan godt hende. er jo typisk gamezone å gjøre x) Lurer litt på om jeg skal ned å se om de selger spillet før torsdag x) Plagsom: en venn av meg lastet ned ME2 på skolen... frister å spille det xD Hvilken klasse kommer dere til å spille? Husker jeg spillte en soldier og en infiltrator på ME1, men har lyst til å prøve noe annet ^_^ Har prøvd Soldier og Vanguard på ME1. tror jeg skal prøve Vanguard på ME2 og soldier på neste gjennomspilling Endret 26. januar 2010 av Andy.N Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har litt lyst til å prøve vanguard eller adept Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Mi første gjennomspeling blir nok Vanguard. Biotic Rush? Yes please. Lenke til kommentar
deltamannen Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Skal fortsette min karriere som ingeniør på første gjennomspilling. Gleder meg.. Er det noen som kan si noe om vanskelighetsgraden? Er det som i første spillet, så tror jeg vil begynne på hard Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hvilken klasse kommer dere til å spille? Husker jeg spillte en soldier og en infiltrator på ME1, men har lyst til å prøve noe annet ^_^ Blir superhelt klassen, adept, på meg Ble for noen dager siden ferdig meg 4. gjennomspilling av første spillet som adept. Biotic powers er bare herlig Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Blir nok Adept på meg Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har jeg med min Jane karakter mulighet til å skape en romanse med Miranda Lawson? Hvis ikke vurderer jeg å begynne på nytt med en mannlig karakter Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 bare 42 timer igjen til jeg får spillet nå Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Er det noen som kan si noe om vanskelighetsgraden? Er det som i første spillet, så tror jeg vil begynne på hard Jeg synes normal på ME2 er en del vanskeligere enn normal på ME, så det kan hende du bør prøve deg på normal først, selv om du spilte på hard i ME. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Noen som har oversikt over achievements enda? Håper dei legger opp til høgare gjenspelingsverdi på samme måte som i enaren. Når det gjelder valg av klasse, så blir det sjølsagt infiltrator først. Blir vel å teste dei andre klassene også etter kvart. Håper dei unngår mandagsarbeid av typen engineer i ME2. edit: search before post ja... Her er ei liste over achievements for ME2. Mulige spoilers. Kunne ikkje finne noko om f.eks Long Service Medal gir exp-bonus, slik det var i ME1. Endret 26. januar 2010 av Misteltein Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Fikk en mail av gamezone at mitt eksemplar ble sendt idag:) å siden gamezone er i kr.sand er det temmelig trygt at jeg får det imorra, gleder meg vilt. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Noen som har oversikt over achievements enda? Håper dei legger opp til høgare gjenspelingsverdi på samme måte som i enaren. Når det gjelder valg av klasse, så blir det sjølsagt infiltrator først. Blir vel å teste dei andre klassene også etter kvart. Håper dei unngår mandagsarbeid av typen engineer i ME2. De er faktisk lavere verdi, du kan klare mer eller mindre alle gjennom 1 playthrough, og kanskje 80% av de uten å tenke over det. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Noen som har oversikt over achievements enda? Håper dei legger opp til høgare gjenspelingsverdi på samme måte som i enaren. Når det gjelder valg av klasse, så blir det sjølsagt infiltrator først. Blir vel å teste dei andre klassene også etter kvart. Håper dei unngår mandagsarbeid av typen engineer i ME2. De er faktisk lavere verdi, du kan klare mer eller mindre alle gjennom 1 playthrough, og kanskje 80% av de uten å tenke over det. Er insanity tilgjengelig på første playthrough? Lenke til kommentar
jihn_InnleggNO Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ble det sagt en plass at CE var forsinket? Fikk beskjed fra game om at mitt ble sendt i dag ihvertfall. Ikke at jeg kan spille før neste uke uansett Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Må vente en ekstra uke jeg da for jeg bestilte CE. Har ME2 installert på PCen, men jeg vil ikke spille det mer. Skal heller bare fullføre siste playthrough på ME. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå