Zudrani Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ser at første del av Hour One blir om ME2 http://www.gametrailers.com/video/debut-teaser-hourone/61134 Når vil det komme for oss i norge? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Piratene har visst fått skaffet seg DLC og extra content (hva enn det betyr). Når åpnes gamestop hos dere? I kr.sand fortalte de meg at de åpner 9 når det er et nytt spill ute Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Piratene har visst fått skaffet seg DLC og extra content (hva enn det betyr). Her er svaret på det: Ser ut til at Microsoft har klurt litt, pre-order bonuses etc er no tilgjengelige via Xbox.com, blant anna Terminus våpen/armor med meir: http://uk.xbox360.ign.com/articles/106/1063174p1.html Logg inn på Xbox.com og copy/paste linkane frå IGN sin artikkel. Då kan du legge dei til i nedlastingskøen på Xboxen Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Skal gamers anmeldelse komme ved midnatt/ i løpet av morgendagen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Den skulle visst komme på slaget midnatt. Sitter bare å venter på den før jeg skal legge meg jeg nå. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 F5 for meg også... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Bare noen timer til jeg stikker paa launch event paa GameStop og plukker det opp. Sjelden har jeg gledet meg mer til et RPG. Launch event? Hvor? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Han er i San Fran, begynte å lure på om det var noe her til lands Gleder meg sykt nå! Etter skolen fredag skal jeg handle inn godis og brus og bare game Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 9/10 fra Gamer.no http://www.gamer.no/article.php?articleId=41857 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Piratene har visst fått skaffet seg DLC og extra content (hva enn det betyr). Her er svaret på det: Ser ut til at Microsoft har klurt litt, pre-order bonuses etc er no tilgjengelige via Xbox.com, blant anna Terminus våpen/armor med meir: http://uk.xbox360.ign.com/articles/106/1063174p1.html Logg inn på Xbox.com og copy/paste linkane frå IGN sin artikkel. Då kan du legge dei til i nedlastingskøen på Xboxen Det forklarer jo ikke hvordan PC versjonen har skaffet det Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det forklarer jo ikke hvordan PC versjonen har skaffet det Da er ME2 lastet ned og installert og jeg kan gi deg svar på hvordan det er mulig. Når du registrerer koden for DLC så blir disse låst opp for EA/BW kontoen din. Det som er litt skuffende er at DLC er frittstående install filer (exe) som du laster ned for deretter og installere. Så i teorien kan jeg som har collectors edition og som nå har lastet ned CE DLC bare dele disse med hvermansen som ikke har DLC. Dette er dog kun teori siden det godt kan hende at det er ingame checks som kontrollerer opp mot Cerberus/EA/BW konto om du har rettigheter. Men vil uansett tro at det ikke er noe problem å omgå for pirater i alle tilfeller. Kjenner jeg ble litt skuffa over akkurat den løsningen. Forøvrig trivielt å omgå Securom release date beskyttelsen slik at spillet kan spilles før den Norske release datoen O.o Lenke til kommentar
Einride Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Yes, the game comes on two discs, and when you travel to certain planets you'll have to switch between them. Yes, this is a pain in the ass. (http://arstechnica.com/gaming/reviews/2010/01/mass-effect-2-review.ars) Antar at dette ikkje blir eit problem om ein installerer spelet til harddisk på Xbox? Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Gametrailers.com video review: http://www.gametrailers.com/video/review-hd-mass-effect/61245 Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Har gitt opp å stole på gametrailers anmeldelser, de har absolutt ingen konsekvent dømming. Helt latterlig at de gir ME2 gameplay 9,8. Endret 26. januar 2010 av Ares Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) jeg syns Gametrailers gjør en god jobb i anmeldelsene Men jeg vil laste ned ME2 fra steam før lanseringen xD Kommer det til å bli mulig tror dere? sånn pre-load ting. har jo vært det på andre spill. Endret 26. januar 2010 av Andy.N Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Har gitt opp å stole på gametrailers anmeldelser, de har absolutt ingen konsekvent dømming. Helt latterlig at de gir ME2 gameplay 9,8. Du kan jo ikke si det ikke har konsekvent dømming. Har du spilt spillet? Selv liker jeg gametrailers sine anmeldelser ^_^ Endret 26. januar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har gitt opp å stole på gametrailers anmeldelser, de har absolutt ingen konsekvent dømming. Helt latterlig at de gir ME2 gameplay 9,8. Du kan jo ikke si det ikke har konsekvent dømming. Har du spilt spillet? Selv liker jeg gametrailers sine anmeldelser ^_^ Ja, har spilt gjennom en gang, og med tanke på hvor svake flere av rollespill elementene er og hvor repetitive (men samtidig nesten obligatoriske) mini-gamesa er så er det helt latterlig å gi det 9,8 på det punktet. Selv combaten alene kan debateres om virkelig ville nådd så høyt. Den er absolutt ikke dårlig, men vil ikke si den på noen måte topper flere av de rene skytespillene som har fått lavere gameplay-score fra GT. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ares, det er heilt greitt. Foreslår du pratar om piratverksemda di i eit anna fora. Kva du meinar om GT.tv høyrer heller ikkje heime i denne tråden. Eg er så utruleg spent på å bli kjend med Drell-rasa i spelet. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Men jeg vil laste ned ME2 fra steam før lanseringen xD Kommer det til å bli mulig tror dere? sånn pre-load ting. har jo vært det på andre spill. Mener det har vært snakk om pre-load på steam fra imorgen, altså 27. Januar, om jeg ikke tar helt feil, dog er ikke sikker. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Noen flere som har fått mailen fra gamezone? Den sier at bestiller du idag før klokken 15.00, sender de spillet til deg idag... Så bestiller med brevpost, bor i Tromsø, burde vel ha det i morgen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå