Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Piratene har visst fått skaffet seg DLC og extra content (hva enn det betyr).

Her er svaret på det:

Ser ut til at Microsoft har klurt litt, pre-order bonuses etc er no tilgjengelige via Xbox.com, blant anna Terminus våpen/armor med meir:

http://uk.xbox360.ign.com/articles/106/1063174p1.html

Logg inn på Xbox.com og copy/paste linkane frå IGN sin artikkel. Då kan du legge dei til i nedlastingskøen på Xboxen :)

Lenke til kommentar

Piratene har visst fått skaffet seg DLC og extra content (hva enn det betyr).

Her er svaret på det:

Ser ut til at Microsoft har klurt litt, pre-order bonuses etc er no tilgjengelige via Xbox.com, blant anna Terminus våpen/armor med meir:

http://uk.xbox360.ign.com/articles/106/1063174p1.html

Logg inn på Xbox.com og copy/paste linkane frå IGN sin artikkel. Då kan du legge dei til i nedlastingskøen på Xboxen :)

Det forklarer jo ikke hvordan PC versjonen har skaffet det :)

Lenke til kommentar

Det forklarer jo ikke hvordan PC versjonen har skaffet det :)

Da er ME2 lastet ned og installert og jeg kan gi deg svar på hvordan det er mulig.

Når du registrerer koden for DLC så blir disse låst opp for EA/BW kontoen din. Det som er litt skuffende er at DLC er frittstående install filer (exe) som du laster ned for deretter og installere.

Så i teorien kan jeg som har collectors edition og som nå har lastet ned CE DLC bare dele disse med hvermansen som ikke har DLC.

Dette er dog kun teori siden det godt kan hende at det er ingame checks som kontrollerer opp mot Cerberus/EA/BW konto om du har rettigheter. Men vil uansett tro at det ikke er noe problem å omgå for pirater i alle tilfeller.

Kjenner jeg ble litt skuffa over akkurat den løsningen.

Forøvrig trivielt å omgå Securom release date beskyttelsen slik at spillet kan spilles før den Norske release datoen O.o

Lenke til kommentar

jeg syns Gametrailers gjør en god jobb i anmeldelsene :)

Men jeg vil laste ned ME2 fra steam før lanseringen xD

Kommer det til å bli mulig tror dere? sånn pre-load ting. har jo vært det på andre spill.

Endret av Andy.N
Lenke til kommentar

Har gitt opp å stole på gametrailers anmeldelser, de har absolutt ingen konsekvent dømming. Helt latterlig at de gir ME2 gameplay 9,8.

Du kan jo ikke si det ikke har konsekvent dømming. Har du spilt spillet? Selv liker jeg gametrailers sine anmeldelser ^_^

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Har gitt opp å stole på gametrailers anmeldelser, de har absolutt ingen konsekvent dømming. Helt latterlig at de gir ME2 gameplay 9,8.

Du kan jo ikke si det ikke har konsekvent dømming. Har du spilt spillet? Selv liker jeg gametrailers sine anmeldelser ^_^

Ja, har spilt gjennom en gang, og med tanke på hvor svake flere av rollespill elementene er og hvor repetitive (men samtidig nesten obligatoriske) mini-gamesa er så er det helt latterlig å gi det 9,8 på det punktet. Selv combaten alene kan debateres om virkelig ville nådd så høyt. Den er absolutt ikke dårlig, men vil ikke si den på noen måte topper flere av de rene skytespillene som har fått lavere gameplay-score fra GT.

Lenke til kommentar

Men jeg vil laste ned ME2 fra steam før lanseringen xD

Kommer det til å bli mulig tror dere? sånn pre-load ting. har jo vært det på andre spill.

Mener det har vært snakk om pre-load på steam fra imorgen, altså 27. Januar, om jeg ikke tar helt feil, dog er ikke sikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...