husgutt Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 noen som har vg som kan scanne og legge ut? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Eg fekk lasta ned Collectors armor og våpen - hehe. Resten fekk eg denied på :-) Fuck you, dypt og inderlig. Jeg vil også ha ekstra ting *gråte* Er så irriterende med sånne preorder bonuser. Hvordan skal man få den fulle opplevelsen når ikke alt er tilgjengelig til deg? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Eg fekk lasta ned Collectors armor og våpen - hehe. Resten fekk eg denied på :-) La til alle i nedlastingskø via Xbox.com rett før eg posta her, fekk lasta ned alle når eg kom heim for ein halvtimes tid sidan. Normandy Crash Site er vel den alle som kjøper spelet (nytt) får? Jaja, synd for dei som har forhåndsbestilt etc for å få bonusane, men ikkje vår feil at MS har klurt det til. Forøvrig litt irriterande med sånne bonusar, men mulig det berre er meg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Kan ikke spillet bare komme? Jeg sender en mail til Elkjøp for å forsikre meg om at det blir sendt i morgen, hvis ikke får jeg fattern til å stikke innom før han kommer hjemover. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Har du bestilt dette fra Elkjøp? En råsjangs av den graden hadde jeg aldri turt å ta. Om jeg skulle forhåndsbestilt dette ville det vært fra et sted med pre-order bonusmateriale, uansett hvor dust jeg mene slikt er. Glad for at jeg bor nærme såpass mange butikker at jeg er garantert spillet på release uansett. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Visste forøvrig at dei kjøper spelet nytt får ein "DLC" of sorts, men 1200 poeng om du kjøper spelet brukt og vil ha tilgang til Cerberus Network? http://arstechnica.com/gaming/news/2010/01/mass-effect-2-the-cerberus-network-will-run-used-gamers-15.ars Those who buy the game new on the first day will be able to download two extra missions and a suit of armor through the Cerberus Network. GameStop is going to have to a hard time selling the game for anything more than $35 if the Network continues to be updated with new content and bonuses. Lover i grunn dårlig for bruktmarkedet generelt. Ikkje heilt begeistra om dette blir ein trend. Er vel ikkje lenge før menyen i spelet er det einaste du får med på plata når du kjøper det... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Menyer er fremtidens spill. Resten er pre-order bonuser og andre anti-pirat sprell ^_ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Har du bestilt dette fra Elkjøp? En råsjangs av den graden hadde jeg aldri turt å ta. Om jeg skulle forhåndsbestilt dette ville det vært fra et sted med pre-order bonusmateriale, uansett hvor dust jeg mene slikt er. Glad for at jeg bor nærme såpass mange butikker at jeg er garantert spillet på release uansett. Sendte dem en mail og forklarte hva som skjedde rundt ODST, og fikk dette svaret: Hei og takk for din henvendelse Normalt blir alle denne typer varer sendt ut 2 dager før utgivelsesdagen. Derfor skal du ha denne innen den 29.januar. Jeg ebklager ås meget at det ble en forsinkelse med Halo 3! Ønsker deg en fortsatt fin dag! Hvis det ikke er sendt i morgen, så får jeg fattern til å kjøre innom en Elkjøp(eller annen butikk) og hente det, slik at jeg har det på torsdag uansett. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Så spillet kommer ut på torsdag, har hørt så mangen si fredag, da har jeg bestemt meg å aldri stole på brukere rundt omkring mer, dem bare lyver og tror de kan noe... Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Haha, what? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Så spillet kommer ut på torsdag, har hørt så mangen si fredag, da har jeg bestemt meg å aldri stole på brukere rundt omkring mer, dem bare lyver og tror de kan noe... Spillet kommer på torsdag. Det vet jeg 100%, iallefall om du handler på GameStop. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jepp skal hente mitt eksemplar i hos GameStop, håper jeg får med den armoren Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jepp skal hente mitt eksemplar i hos GameStop, håper jeg får med den armoren Forhåndsbestilte hos Gamestop og fikk med "Terminus Gear", usikker på om det følger med om du ikke forhåndsbestiller men. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jepp skal hente mitt eksemplar i hos GameStop, håper jeg får med den armoren Forhåndsbestilte hos Gamestop og fikk med "Terminus Gear", usikker på om det følger med om du ikke forhåndsbestiller men. Jeg har også forhåndsbestilt, gjorde det litt etter nyttår så jeg burde få med den armoren Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Aner ikke hva jeg får, men forhåndsbestilte hos steam så regner med at det ordner seg. Lenke til kommentar
Martin-Vb Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Kommer til å kjøpe spillet i mars tenker jeg(nytt spill, ubrukt) Vill DLC være gratis da? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Nop, det vil ikke bli gratis. Greia er at du må forhåndsbestille spillet hos enkelte butikker for å få forskjellige rustninger osv. Alle butikkene med dette tilbudet har forskjellige items man kan få og til og med et ekstra oppdrag. Utover det vil det følge med det jeg vil anta er en kode til å laste ned noe DLC som Bioware har klargjort til release for å minste gjensalg. Sånn sett så får du jo gratis DLC, ja, men du får ikke noe gratis senere som nå koster penger eller lignende. Gamer.no sin anmeldelse kommer forresten ved midnatt i dag/natt/morgen. Skal visst være litt lengde på den Lenke til kommentar
sdfsw Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Bare noen timer til jeg stikker paa launch event paa GameStop og plukker det opp. Sjelden har jeg gledet meg mer til et RPG. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hm, jeg gleder meg til å lese gamer.no's konklusjon. Vil gjerne vite hva som skuffer ved spillet, og vi vet alle at gamer.no, uavhengig av spillets populæritet, sier det som er rett. Og, forresten, så gleder jeg meg også til selve spillet selvfølgelig. Kan ikke glemme det :rolleyes: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Enten så kommer det til å bli "et sjangerdefinerende spill som hever forventningene til resten av tiåret" med en 9/10, eller så blir det "rett og slett utrolig. Jeg tar av meg hatten for Bioware. En episk romsaga med overdådighet og storslått het rundt hvert hjørne polert til det perfekte." med en 10/10. Jeg bare vet det. Edit: jeg vet faktisk ikke, sånn fyi. ^_^ Endret 25. januar 2010 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå