Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg fekk lasta ned Collectors armor og våpen - hehe. Resten fekk eg denied på :-)

Fuck you, dypt og inderlig. Jeg vil også ha ekstra ting *gråte*

Er så irriterende med sånne preorder bonuser. Hvordan skal man få den fulle opplevelsen når ikke alt er tilgjengelig til deg?

Lenke til kommentar

Eg fekk lasta ned Collectors armor og våpen - hehe. Resten fekk eg denied på :-)

La til alle i nedlastingskø via Xbox.com rett før eg posta her, fekk lasta ned alle når eg kom heim for ein halvtimes tid sidan. Normandy Crash Site er vel den alle som kjøper spelet (nytt) får?

Jaja, synd for dei som har forhåndsbestilt etc for å få bonusane, men ikkje vår feil at MS har klurt det til. Forøvrig litt irriterande med sånne bonusar, men mulig det berre er meg.

Lenke til kommentar

Har du bestilt dette fra Elkjøp? En råsjangs av den graden hadde jeg aldri turt å ta. Om jeg skulle forhåndsbestilt dette ville det vært fra et sted med pre-order bonusmateriale, uansett hvor dust jeg mene slikt er.

Glad for at jeg bor nærme såpass mange butikker at jeg er garantert spillet på release uansett.

Lenke til kommentar

Visste forøvrig at dei kjøper spelet nytt får ein "DLC" of sorts, men 1200 poeng om du kjøper spelet brukt og vil ha tilgang til Cerberus Network?

http://arstechnica.com/gaming/news/2010/01/mass-effect-2-the-cerberus-network-will-run-used-gamers-15.ars

Those who buy the game new on the first day will be able to download two extra missions and a suit of armor through the Cerberus Network. GameStop is going to have to a hard time selling the game for anything more than $35 if the Network continues to be updated with new content and bonuses.

Lover i grunn dårlig for bruktmarkedet generelt. Ikkje heilt begeistra om dette blir ein trend. Er vel ikkje lenge før menyen i spelet er det einaste du får med på plata når du kjøper det...

Lenke til kommentar

Har du bestilt dette fra Elkjøp? En råsjangs av den graden hadde jeg aldri turt å ta. Om jeg skulle forhåndsbestilt dette ville det vært fra et sted med pre-order bonusmateriale, uansett hvor dust jeg mene slikt er.

Glad for at jeg bor nærme såpass mange butikker at jeg er garantert spillet på release uansett.

Sendte dem en mail og forklarte hva som skjedde rundt ODST, og fikk dette svaret:

Hei og takk for din henvendelse

Normalt blir alle denne typer varer sendt ut 2 dager før utgivelsesdagen. Derfor skal du ha denne innen den 29.januar. Jeg ebklager ås meget at det ble en forsinkelse med Halo 3!

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Hvis det ikke er sendt i morgen, så får jeg fattern til å kjøre innom en Elkjøp(eller annen butikk) og hente det, slik at jeg har det på torsdag uansett.

Lenke til kommentar

Jepp skal hente mitt eksemplar i hos GameStop, håper jeg får med den armoren :)

Forhåndsbestilte hos Gamestop og fikk med "Terminus Gear", usikker på om det følger med om du ikke forhåndsbestiller men.

Jeg har også forhåndsbestilt, gjorde det litt etter nyttår :) så jeg burde få med den armoren :)

Lenke til kommentar

Nop, det vil ikke bli gratis. Greia er at du må forhåndsbestille spillet hos enkelte butikker for å få forskjellige rustninger osv. Alle butikkene med dette tilbudet har forskjellige items man kan få og til og med et ekstra oppdrag. Utover det vil det følge med det jeg vil anta er en kode til å laste ned noe DLC som Bioware har klargjort til release for å minste gjensalg. Sånn sett så får du jo gratis DLC, ja, men du får ikke noe gratis senere som nå koster penger eller lignende.

Gamer.no sin anmeldelse kommer forresten ved midnatt i dag/natt/morgen. Skal visst være litt lengde på den :D

Lenke til kommentar

Hm, jeg gleder meg til å lese gamer.no's konklusjon. Vil gjerne vite hva som skuffer ved spillet, og vi vet alle at gamer.no, uavhengig av spillets populæritet, sier det som er rett.

Og, forresten, så gleder jeg meg også til selve spillet selvfølgelig. Kan ikke glemme det :rolleyes:

Lenke til kommentar

Enten så kommer det til å bli "et sjangerdefinerende spill som hever forventningene til resten av tiåret" med en 9/10, eller så blir det "rett og slett utrolig. Jeg tar av meg hatten for Bioware. En episk romsaga med overdådighet og storslått het rundt hvert hjørne polert til det perfekte." med en 10/10. Jeg bare vet det.

Edit: jeg vet faktisk ikke, sånn fyi. ^_^

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...