Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen


Anbefalte innlegg

Høres ut som en temmelig sinnsforvirret karakter.

 

Man får opp til 4 poeng i persuade/intimidate per gjennomspilling, når man trenger tre gjennomspelingar for å nå level 60 betyr dette at disse skillsa kan maksast utan å bruke poeng i dei.

På grunn av feilen i spelet som man utnytter for å gjere dette, må første gjennomspeling vere som renegade, ellers er det ingenting som dikterer korleis du skal spele.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke hvis metacritic er oppdatert. Bare fire anmeldelser foreløpig, da..

 

http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/masseffect2

 

Kan hende de to som har gitt 100 er blitt "konvertet" fra f.eks terningkast 6, men vet ikke.

 

Edit: Hvis man går på pc-utgaven i metacritic, er det et tsjekkisk blad som "bare" har gitt 90..

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar

Metacritic-scoren vil nok droppe litt etter at de andre store aktørene slipper sine anmeldelser. Hvis jeg sammenligner IGN sin anmeldelse med min egen erfaring av spillet så vil jeg si det er merkverdig at stort sett alle punkter jeg kan komme på som ikke er helt topp med spillet ikke blir nevnt i det hele tatt i anmeldelsen dems. Leste noe om at anmeldere ikke har lov til å nevne en god del forskjellige ting før spillet faktisk er sluppet, så vil nok anta at de tidlige anmeldelesene er mer reklame enn fakta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...