GarethWest Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Forresten - det er heilt sikkert ein del i denne tråden som ikkje klarar å unngå freistinga ved å laste ned spelet. Eg håpar at dei som gjer det, og føler for å komme inn her å fortelje om spelet blir bannlyst frå forumet på ubestemt tid - og ber samstundes om at viss du er så dum, legg det i spoiler tags og merk innlegget ditt med ME2 spoilers. På førehand takk. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Mass Effect 2 Video: The first eight minutes Kjelde: http://translate.google.de/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.videogameszone.de%2Faid%2C703607%2FMass-Effect-2-Video-Die-ersten-acht-Minuten-geleaked%2FVideo%2F&sl=de&tl=en&hl=&ie=UTF-8 Ikkje sjå denne viss du ikkje vil ha røpt byrjinga av spelet! Eg sjølv valgte å ikkje sjå den. Så alle som ser den, legg erfaringar og inntrykk i spoiler tags. Viss du ikkje veit korleis du gjer der, la vær å skriv om den! :-) Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Samanlikning Mass Effect 2 på PC og XBOX360: Ikkje dei beste bileta å samanlikne ut ifrå, men det gir eit visst intrykk. Spelet ser kanonbra ut på både PC og XBOX360. Når ein skal velge kva ein kjøper til så er det berre eit spørsmål om kva ein har tilgjengeleg av utstyr, og kva for preferansar ein har :-) Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Forresten - det er heilt sikkert ein del i denne tråden som ikkje klarar å unngå freistinga ved å laste ned spelet. Eg håpar at dei som gjer det, og føler for å komme inn her å fortelje om spelet blir bannlyst frå forumet på ubestemt tid - og ber samstundes om at viss du er så dum, legg det i spoiler tags og merk innlegget ditt med ME2 spoilers. På førehand takk. jeg har en venn som laster det ned -.- tar faktisk 10 dager for han, mens jeg som har bestillt spillet på steam får det på torsdag :-D Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) off... kunne ikke tenke meg å se noe som helst 8 minutters film av begynnelsen. bare MÅ ha spillet selv, instalert og alt, sitte godt tilbake, dempe ned lyset sånn passe, sette på god lyd, sjekke at ingen kan forstyrre meg og begynne xD Føler begynnelsen kan bli noe veldig fet i ME2 Btw: la merke til noe i den gamereactor tingen: "- Vi kommer faktisk til å fortsette å bruke verdenen fra spillet til ting, og vi kommer til å fortsette lage spill [som foregår] der, fortalte Greg Zeschuk fra Bioware til nettstedet Kotaku." Det vil si de har planer om mere enn bare "Mass Effect" serien? Føler de har mye de kan gjøre med ME universet Sykt bra bakgrunn på rasene og alt annet som er i selve universet. Kanskje de kan lage noe lignende strategi spill som kanskje tar opp de hendelsene som da menneskene var i krig med Turians, eller Turians mot krogans. Kunne til og med blitt et bra MMO spill, MEN BARE hvis det er BioWare som lager det x) Endret 22. januar 2010 av Andy.N Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 menneskene var i krig med Turians det hadde blitt et kort spill Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 menneskene var i krig med Turians det hadde blitt et kort spill Ja.... kan hende det egentlig xD Men kanskje noe fremtidige kamper da kanskje x) sånn som Council rasene mot Geth og de andre i det "fiendlige systemet" Noe må de vel lage for håpentligvis Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg holder meg unna alt materiell som ikke er sluppet av Bioware. Håper så få som mulig på dette forumet velger å piratkopiere spillet, for det er klart at dette er noe de har lagt sjelen sin inn i og fortjener hver eneste krone av. Kommer til å oppgradere PC-riggen med tiden og kjøpe PC-versjonen også, for å oppleve det med grafikken jasset på maks! Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Eneste jeg kunne tenkt meg til å lastet ned av ME2 er musikken fra traileren. Vet jeg har nevnt det tidligere, men fy faen. Den er helt der oppe blant de beste fra filmverden. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett traileren kun for den musikken. Om resten av ME2 holder samme kvalitet på musikkdelen blir jeg sittende med konstant hard on hele spillet igjennom. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Musikken fra launch traileren er laget av folk som har spesialisert seg på trailere. Jeg er temmelig sikker på at den jevne musikken i spillet ikke vil ha fullt så høy klasse (uten at jeg dermed tror den er dårlig). Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg holder meg unna alt materiell som ikke er sluppet av Bioware. Håper så få som mulig på dette forumet velger å piratkopiere spillet, for det er klart at dette er noe de har lagt sjelen sin inn i og fortjener hver eneste krone av. Kommer til å oppgradere PC-riggen med tiden og kjøpe PC-versjonen også, for å oppleve det med grafikken jasset på maks! Ja! støtter BioWare på ME2!! Ikke last ned!!! jo flere som kjøper ME2 jo bedre blir kanskje ME3 xD Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg er temmelig sikker på at den jevne musikken i spillet ikke vil ha fullt så høy klasse (uten at jeg dermed tror den er dårlig). Musikken vil nok være av like god kvalitet, men den vil selvfølgelig ikke passe like godt med tale og action. I trailere tilrettelegges det for at alt skal passe sammen som fot i hose og at musikken skal bygge videre på det som skjer på skjermen slik at alle reagerer som Konamixx. Jeg tror med andre ord at musikken i spillet er like god, men ikke like skreddersydd til hver eneste situasjon som kan oppstå. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Eneste jeg kunne tenkt meg til å lastet ned av ME2 er musikken fra traileren. Vet jeg har nevnt det tidligere, men fy faen. Den er helt der oppe blant de beste fra filmverden. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett traileren kun for den musikken. Om resten av ME2 holder samme kvalitet på musikkdelen blir jeg sittende med konstant hard on hele spillet igjennom. Musikken fra launch traileren er laget av folk som har spesialisert seg på trailere. Jeg er temmelig sikker på at den jevne musikken i spillet ikke vil ha fullt så høy klasse (uten at jeg dermed tror den er dårlig). Trailermusikken er laga av 2 karar som kallar seg "Two Steps from Hell". Sangen i Mass Effect 2 launch traileren heitte "Heart of Courage". http://www.youtube.com/watch?v=ISzK6e237II Og eg er enig med fleire her. Launch traileren til Mass Effect 2 er noko av det betre som nokon gong er laga av trailere. Til dags dato er det den beste trailere eg nokon sinne har sett - både ifrå film og spel-verda. Ladies and gentlemen, I give you: The worlds greatest trailer: http://www.youtube.com/watch?v=PZK9vrBNRys Ja, eg veit alle har sett den! Endret 22. januar 2010 av Gaz West Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Nja, jeg setter Gears of War sin "Mad World" trailer over denne, men den er definitivt god. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Nja, jeg setter Gears of War sin "Mad World" trailer over denne, men den er definitivt god. Jau, den er også god - men longt ifrå ME2 launch trailer reint cinematisk imho. Endret 22. januar 2010 av AltF4 Fjernet innhold om piratkopiering Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Nja, jeg setter Gears of War sin "Mad World" trailer over denne, men den er definitivt god. Jau, den er også god - men longt ifrå ME2 launch trailer reint cinematisk imho. Endret 22. januar 2010 av AltF4 Fjernet innhold om piratkopiering Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Slettet ett innlegg som viste til piratkopiering. Innlegg.no er feil sted å vise frem slikt på. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Ta det på PM så slipper vi masse dritt i tråden. Mass Effect, Mass Effect, Mass Effect, Mass Effect. Trudeldudelduu. Noen som vet hvor stor en rolle Geth har i dette spillet? Jeg vet at de vil være med, men det har jo blitt uttalt at de ikke lenger er i fokus. Iallefall ikke midlertidig. Samtidig synes jeg det blir veldig rart å skyte roboter - som ikke er Geth, men som fremdeles er slemme. Skulle jo tro at Geth blikkboksene fremdeles var lystne på å ta deg. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Slettet ett innlegg som viste til piratkopiering. Innlegg.no er feil sted å vise frem slikt på. ok, da har jeg lært leksa mi der, men du må fjerne quoten også, bildet forsvinner ikke da. det var visst allerede gjort. Ta det på PM så slipper vi masse dritt i tråden. Mass Effect, Mass Effect, Mass Effect, Mass Effect. Trudeldudelduu. Noen som vet hvor stor en rolle Geth har i dette spillet? Jeg vet at de vil være med, men det har jo blitt uttalt at de ikke lenger er i fokus. Iallefall ikke midlertidig. Samtidig synes jeg det blir veldig rart å skyte roboter - som ikke er Geth, men som fremdeles er slemme. Skulle jo tro at Geth blikkboksene fremdeles var lystne på å ta deg. ja jeg lurte også litt på det, hadde egentlig Geth i det forrige spillet mye helse kontra andre fiender? Endret 22. januar 2010 av amir90 Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Kanskje Geth sammarbeider med de "nye" fiendene? eller kanskje de går til angrep siden Normandy gikk inn i Terminus System i ME1? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå