Agrophel Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jau Xbox verson kom først ut, men noen timer senere kom PC verson. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 mhm, var litt overrasket over at de klarte å cracke spillet så "fort" Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 BioWare har sluttet med avansert beskyttelse så er ingenting å være overrasket over Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) bilder Sammenligning av pc og xbox 360 screens for ME 2. Ser ut som om det blir bedre grafikk på pc jau. Lurer på om eg skal ta meg fri neste fredag :/ Endret 22. januar 2010 av Jikla Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Blir kjøpt til 360 siden jeg ikke har råd til en gamingrig enda Lenke til kommentar
Slettet-P4UHS Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 allerede kjøpt. på pc såklart. forhåndsbestillinger ftw. nå må jeg bare begynne på ME1 og gjøre alt på nytt slik at jeg kan få fortsette med samme characteren. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 De som velger å skaffe ME2 via 'uoffisielle' kilder vil da neppe få med DLCene som kommer på lanseringsdagen og annet snadder som kommer ut i hurtig tempo. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 De som velger å skaffe ME2 via 'uoffisielle' kilder vil da neppe få med DLCene som kommer på lanseringsdagen og annet snadder som kommer ut i hurtig tempo. BioWare spill er verdt å kjøpe Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Når collectors editionen jeg har bestilt meg blir utsatt en uke så frister det å skaffe seg spillet midlertidig via disse såkalte uoffisielle kildene. Evnt kjøpe digtal deluxe edition på steam Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 for en gangs skyld så frister det ikke en bit å laste det ned før utgivelsesdatoen x) Har ikke rundet ME1 for 3. gang enda xD holder på med Ferros og Noveria oppdragene. håper jeg blir ferdig før ME2 xD Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 De som velger å skaffe ME2 via 'uoffisielle' kilder vil da neppe få med DLCene som kommer på lanseringsdagen og annet snadder som kommer ut i hurtig tempo. jeg størrer ikke den slags måte å skaffe spill på, men på det punktet tar du feil min venn Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 De som velger å skaffe ME2 via 'uoffisielle' kilder vil da neppe få med DLCene som kommer på lanseringsdagen og annet snadder som kommer ut i hurtig tempo. jeg størrer ikke den slags måte å skaffe spill på, men på det punktet tar du feil min venn Må man ikke ha en serial for å lage en acount som gjør at man kan laste ned DLC'ene? hvis det så tviler jeg på at man får seg DLC med pirat versjoner Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Stemmer det. Men er ofte noen som laster ned de og deler dlcene ut til alle andre. Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Tror jeg kommer til å laste det ned selv til PC. Har bestilt Mass Effect 2 CE til Xbox og jeg må vente en uke ekstra. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 http://www.gamereactor.no/nyheter/119665/Mass+Effect+3+blir+ikke+det+siste/ Ser ut som det blir mer enn 3 mass effect spill.. Herlig herlig Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ja, bare de ikke drar det så langt. Men nå er BioWare en respektabel spillutvikler så de selger seg ikke ut håper jeg. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Blir ingen ME4-5-6-7+, det er og forblir en Triologi, som er sagt fra deres standpunkt. Det som kan hende er at vi får noe som f.eks Halo Wars lignende greier osv. Spill som fokuser på litt annet en rpg som de har gjort allerede. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Eventuelt ein prequel - sett frå eit anna standpunkt, etc. Kunne godt tenkt meg å spelt som Saren, i tida han var ein respektert SPECTRE. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ser ut som noen klåfingra butikkeiere har spilt ME2, og lekket det ut på nett til iallefall X360. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) http://www.gametrailers.com/video/red-carpet-mass-effect/61131 Red Carpet trailer. Edit: Aha. Dette er berre ein hurlumheimix av dei tidlegare trailerane som er komen - satt saman av gametrailers.com. Uansett, verdt ein kikk. Endret 22. januar 2010 av Gaz West Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå