Bata Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Gleder meg som et lite barn Har allerede bestilt CE fra Cdon. Har en fast spille-igjennom-masse-singleplayerspill-i-førjula-tradisjon, må neste legge på både Mass Effect og Dragon Age til den Gleder meg til å føre over save fra 1'ern! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ja har lyst på den, men 800kr er litt mye!:/ tror du innholdet er verdt det? jeg må være litt skeptisk:p Lenke til kommentar
Bata Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Hæ? http://cdon.no/spill/mass_effect_2_collector's_edition-7570089 550 spenn. Innholdet står på siden. Finnes det en enda mer "hardcore" versjon? Endret 14. november 2009 av Batabusa Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 hehe jeg skal ha spillet på xbox 360, der jeg har 1ern såklart ! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Tre nye gameplayvdeoer er ute på Gametrailers.com Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Spillet ser fantastisk ut, og spillåret 2010 åpner med et skikkelig smell med denne tittelen. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ser ikke gameplay-videoer da de kan inneholde spoilere... Liker ikke å ha sett content før jeg kommer til det in-game. Jada, jeg er sær. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Foreløpig tror jeg ikke vi har sett mer enn introduksjonsnivåene. Subject Zero ser riktignok fryktelig malplassert ut, og jeg håper virkelig ikke den damen er et tegn på at det nå skal bli mye mer run 'n gun og tanketom action. Endret 15. november 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Gleder meg noe vilt selv. Lurer på hvor mange ganger jeg har spilt enern. Nei nå må jeg få karakteren min opp i lvl 60 før Assassin's creed 2 kommer ut. Så får jeg game det og Left 4 dead 2 til mass effect 2 kommer. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Foreløpig tror jeg ikke vi har sett mer enn introduksjonsnivåene. Subject Zero ser riktignok fryktelig malplassert ut, og jeg håper virkelig ikke den damen er et tegn på at det nå skal bli mye mer run 'n gun og tanketom action. Det blir nok mer action i Mass Effect 2. Bare les sniktitten til gamer.no http://www.gamer.no/article.php?articleId=21506&page=1 Der står det også Vi føler dette spillet har bedre flyt, en bedre dynamikk. I det første spillet var det slik at treffprosenten ble avgjort av dine opptjente evner. Slik er det ikke lenger. Når du sikter på noe i Mass Effect 2, da treffer du om du er stø på labben, sier Houston til Gamer.no. Det er noe jeg ikke liker så godt. For meg forsvinner litt av rollespill-elementene når du ikke behøver bruke erfaringspoeng på skytingen, men at det holder med å sikte godt. Lenke til kommentar
Purplehaze_InnleggNO Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Såh.. er det skikkelig teit å ikke ha spella 1'ern før man setter i gang med nummer två? Har egentlig nok å finne på med DA:O og et par andre ting ut året, veit ikke om jeg rekker enda et spill av den typen før Januar Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Såh.. er det skikkelig teit å ikke ha spella 1'ern før man setter i gang med nummer två? Har egentlig nok å finne på med DA:O og et par andre ting ut året, veit ikke om jeg rekker enda et spill av den typen før Januar Jeg ville foreslå å spille gjennom enern før du starter på toern, det er utrolig mye å lære i enern. og det er jo fult mulig det er noe som det er lurt å kunne i toern. Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Såh.. er det skikkelig teit å ikke ha spella 1'ern før man setter i gang med nummer två? Har egentlig nok å finne på med DA:O og et par andre ting ut året, veit ikke om jeg rekker enda et spill av den typen før Januar Jeg vil si ja. Sier ikke at det er umulig å spille toern uten å ha spilt eneren men tror du vil få mye mer ut av toern om du har spilt eneren først. Endret 27. november 2009 av Borgen Lenke til kommentar
Purplehaze_InnleggNO Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Joda, ser for meg at det blir en del referanser til folk, steder og hendelser, i alle fall om det er en slags kronologisk rekkefølge på det her. Blir vel til at jeg må sjekke det ut, har jo et par måneder sånn sett. Men har egentlig ikke tid til å bli hekta på enda et spill akkurat nå Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Nå er jo faktisk ikke Mass Effect et veldig langt spill om du kun gjør hovedoppdragene, så jeg synes du skal spille det om du har planer om å kjøpe toeren, men det er klart at det er lett å bli distrahert ut på alle slags eventyr Lenke til kommentar
deltamannen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Lurer på om noen kan svare på spørsmålet mitt her. Skal selge X360 og bygge meg en PC. Men ønsker å bruke en av mine profiler fra Mass Effect til å fortsette historien på PC. Litt knotete forklart B) , men er det mulig egentlig? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Lurer på om noen kan svare på spørsmålet mitt her. Skal selge X360 og bygge meg en PC. Men ønsker å bruke en av mine profiler fra Mass Effect til å fortsette historien på PC. Litt knotete forklart B) , men er det mulig egentlig? Har egentlig litt tvil, i og med at det er på to forskjellige systemer. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Nei, du kan ikke spille videre på PC med en save fra Xbox. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Mass effect var skikkelig ræv, tviler på at dette blir et godt spill, MEN undrenes tid er ikke omme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå