Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nytt(?) våpen:

kjelde: http://www.thelostgamer.com/2010/01/20/mass-effect-2-receives-nuke-gun-heavy-weapon/

m920-02-p.jpg

EA and Bioware have released new details on a further addition to the new Heavy Weapon category available within their soon to be released title, Mass Effect 2.

Titled the M-920 Cain, the weapon has been created by Normandy’s scientists whom have prototyped a modified version of traditional high-explosive rounds that are able to be applied to a 25 gram slug. When these are accelerated to a speed of 5 km/s, the round is becomes absolutely devastating. Though not necessarily encompassing nuclear materials, the prototype weapon has been nicknamed the ‘Nuke Launcher.’ Upon impact, its high-explosive matrix generates a mushroom cloud that causes damage to be inflicted across an incredibly large area of effect. Such a weapon is incredibly effective when used against armour, shields, and barriers.

oh lordy lordy lord .. :rolleyes: Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært så hypet på et spill før. Alt annet kan ta seg en bolle; trailerne alene er noe av det kuleste jeg har sett av spillmateriale, punktum!

Helt enig, men det som gjør det så jævlig også, tenk om vi ikke får det på dagen? TENK!! enda en vente dag, har opplevd det før:( må nestne bestille fra alle nettsider som finnes.

Lenke til kommentar

Normalt sett går tiden alt for fort når man har det gøy og alt for sakte når man kjeder seg. Det som er litt interessant er hvordan ventetid fungerer annerledes enn normal tid. Ventetid starter som en enormt lang tid og blir bare lengre og lengre med en økende følelse av panikk. Når så dagen endelig er der går det over i å bli en lomme hvor tid ikke eksisterer.

Edit: Tusen takk for den tredje delen av Sci vs Fi forresten. Fikk mitt tørste ønske i hele spillet oppfylt. Lastet opp bilde i spoileren. (Warning: Romance Spoiler!)

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

vlcsnap-2010-01-20-19h58m18s85.png

Hehe, dette minner meg om den gigantiske debatten om seksuellt innhold i ME1, lurer på om den blir noe mindre denne gang nå som dama faktisk ser enda mer realistisk ut. Kikker man nøye (Ikke bare på melkekartongene) så kan man faktisk legge merke til mange flotte detaljer!

Lenke til kommentar

Normalt sett går tiden alt for fort når man har det gøy og alt for sakte når man kjeder seg. Det som er litt interessant er hvordan ventetid fungerer annerledes enn normal tid. Ventetid starter som en enormt lang tid og blir bare lengre og lengre med en økende følelse av panikk. Når så dagen endelig er der går det over i å bli en lomme hvor tid ikke eksisterer.

Edit: Tusen takk for den tredje delen av Sci vs Fi forresten. Fikk mitt tørste ønske i hele spillet oppfylt. Lastet opp bilde i spoileren. (Warning: Romance Spoiler!)

Hehe, dette minner meg om den gigantiske debatten om seksuellt innhold i ME1, lurer på om den blir noe mindre denne gang nå som dama faktisk ser enda mer realistisk ut. Kikker man nøye (Ikke bare på melkekartongene) så kan man faktisk legge merke til mange flotte detaljer!

I'd hit it.

Lenke til kommentar

I'd hit it.

Nowai! She's MINE!

Lenke til kommentar

Tror det blir seigt å stå opp på neste fredag gitt. Satan som jeg gleder meg!

Er det slik at de som har forhåndsbestilt fra gamestop fikk med en bonusrustning og et våpen?

Jeg forhåndsbestilte på Gamestop og fikk med en liten lapp med kode til "Terminus Gear". Skader ikke å ha "Blood Dragon Armor" fra DA:O heller ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...