Zudrani Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 ok. men de har jo fortsat 2 stk eller noe som ikke er vist tror jeg. ifølge en av de lange gameplay filmene (en polsk en eller noe). Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 http://themindchannel.blogspot.com/2010/01/new-mass-effect-2-character-screenshots.html Noen nye bilder. Detaljene på det siste bildet er vannvittige! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 For meg Gaz West så er det dumt at det kommer så fort , tipper dere gleder dere like mye som jeg gjør. Håpet ligger i at teknikeren kommer dagen før Mass Effect 2 kommer... Ble frelst av eneren så Mass Effect 2 er velkommen til meg Husker selv den diskusjonen, the good old days Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Launch Trailer: http://www.gametrailers.com/video/launch-trailer-mass-effect/61043 "Episk" er vel et treffende ord. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Wow, det var en treffende beskrivelse ja. Musikken var helt fantastisk. Må se å få meg gjennom 1'eren i løpet av helgen så jeg er up to date når nr 2 ligger i postkassen. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Veldig bra Launch Trailer ^^ Men tviler på at Liara er med Får bare håpe ho er med i 3'eren x) Endret 21. januar 2010 av Andy.N Lenke til kommentar
Bata Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hei, Angående din forhåndsbestilling av Mass Effect 2 Collector’s Edition (art.nr: "masse tall" eller "masse tall") er vi dessverre nødt å gi beskjed om at vår leverantør har flyttet frem datoen for leveranse til 2010-02-02 da de ikke klarer å møte etterspørselen på denne produkten. Forsinkelsen betyr at vi ikke kommer til å kunne levere din ordre til releasedatoen. Ønsker du å endre din ordre til orginalversjonen av Mass Effect 2 (art.nr:"masse tall" og "masse tall") er du velkommen til å kontakte vår kundeservice for å få hjelp med dette. Hvis du ikke velger å endre din ordre så sender vi Collector’s edition til deg så fort som mulig. Cdon.no... Homser. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Faens amatører i EA, hvorfor klarer de ikke dette? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 hvor mye kommer spillet til å selge tror dere? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Fikk den samme mailen fra cdon, men men. Da er det bare å vente, sånn er livet, mens jeg spiller versjonen jeg får fra gamezone såklart! Ufattelig heftig launch trailer btw, musikken ga gåsehud av ekstreme proporsjoner. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det er forresten på grunn av at tegneserien i CE versjonen ikke blir trykket raskt nok at CE blir utsatt. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Muggent gjort. Edit: Så nettopp ¨Launch Traileren¨. Eneste jeg har å si er HÅHÅHÅHÅHÅ! Endret 21. januar 2010 av Sgt.T.Grant Lenke til kommentar
NightReaper_InnleggNO Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Tenkte dette her er av interesse. Mass Effect 2 - Xfire Live Broadcast Watch the Mass Effect 2 Live Broadcast: January 21st at 12:00pm PST January 21st, join us here to watch an exclusive broadcast of Mass Effect 2! Watch as the producer of the game runs you through the latest content, then stay for a Q&A about the game! Altså kl 21:00 i kveld. I tillegg er det verdt å nevne dette programmet som samler alle trailere, screenshots, nyheter og info om Mass Effect 1,2 og 3. ME2RC Endret 21. januar 2010 av NightReaper Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Launch Trailer: http://www.gametrailers.com/video/launch-trailer-mass-effect/61043 "Episk" er vel et treffende ord. Eg sitt med frysningar frå topp til tå. Kor mange hollywood big-wigs trur dykk sitt i filmbyen og ser på denne traileren og tenkjer; "fy fabian stang det der hadde blitt tidenes Sci-Fi film!" Soundtracket til Mass Effect 1 var temmeleg bra. Ut ifrå launch traileren så overgår Score'n til ME2 det med sjumils-støvlar! Mass Effect 2 OST kan kjøpast på amazon, btw. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 blir nok å kjøpe vanligversjonen i butikken på fredag gitt! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Vel, jeg skulle kjøpe X360 versjonen senere uansett. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Begge versjonene ftw Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Eg har litt småskuffande nyhende til dei som gleda seg til Mass Effect 2 OST frå Jack Wall. Det er ikkje Jack Wall som har produsert sangen i launch trailer. Musikken i launch traileren er laga av Two Steps from Hell, og heitte "Heart of Courage". http://www.youtube.com/watch?v=LRLdhFVzqt4 Håpar Jack Wall leverar noko i samme klasse på OSTen til ME2. Endret 21. januar 2010 av Gaz West Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå