Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Normalt sett går tiden alt for fort når man har det gøy og alt for sakte når man kjeder seg. Det som er litt interessant er hvordan ventetid fungerer annerledes enn normal tid. Ventetid starter som en enormt lang tid og blir bare lengre og lengre med en økende følelse av panikk. Når så dagen endelig er der går det over i å bli en lomme hvor tid ikke eksisterer.

Edit: Tusen takk for den tredje delen av Sci vs Fi forresten. Fikk mitt tørste ønske i hele spillet oppfylt. Lastet opp bilde i spoileren. (Warning: Romance Spoiler!)

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

vlcsnap-2010-01-20-19h58m18s85.png
Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Så det jeg også ja, er ikke overrasket, mer spent på flere av dem som blir lagt til:)

Tenker jeg hopper meg på mass effect 1 igjen, må ha en perfekt save her med de valgene jeg virkelig vil være med videre. Kan man gjøre sin gamle shepard om til mann om den er en kvinne fra mass effect 1?

Lenke til kommentar

blir bare mere og mere redd jo nermere spillet kommer ut. Er redd for å ikke runne ME1 for tredje gang xD også er jeg redd for å se hvem team mate'sene blir :S føler jeg kommer til å bli så skuffet om ikke Liara er der xD

kommer nok til å savne Wrex (og det kule arret hans) :(

Sprøtt å bra spill ME1 er

Endret av Andy.N
Lenke til kommentar

Har bestilt Digital Delux Edition så jeg tror det går bra x)

Håper i hvertfall det.

og ja, jeg gleder meg til den tegneserien :D

Men er det ikke litt rart om det bare blir Garrus man ser igjen på ME2? tror Tali også var der et sted men er vel ikke sikkert at ho er blandt de vi bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...