j0lle_InnleggNO Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 ARGH! må ha spillet nu! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 ARGH! må ha spillet nu! Er på samme punktet akkurat nå, blir helt gal av ventetiden:/ Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Det går virkelig alt for sakte... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Normalt sett går tiden alt for fort når man har det gøy og alt for sakte når man kjeder seg. Det som er litt interessant er hvordan ventetid fungerer annerledes enn normal tid. Ventetid starter som en enormt lang tid og blir bare lengre og lengre med en økende følelse av panikk. Når så dagen endelig er der går det over i å bli en lomme hvor tid ikke eksisterer. Edit: Tusen takk for den tredje delen av Sci vs Fi forresten. Fikk mitt tørste ønske i hele spillet oppfylt. Lastet opp bilde i spoileren. (Warning: Romance Spoiler!) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 20. januar 2010 av Lakus Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 B) Jepp, she's mine Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 La merke til den. Likte den. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Så det jeg også ja, er ikke overrasket, mer spent på flere av dem som blir lagt til:) Tenker jeg hopper meg på mass effect 1 igjen, må ha en perfekt save her med de valgene jeg virkelig vil være med videre. Kan man gjøre sin gamle shepard om til mann om den er en kvinne fra mass effect 1? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Såvidt jeg har skjønt kan man forandre både ansikt, class og kjønn på den karakteren du tar med deg fra Mass Effect 1. Litt greit om man ønsker å ta vare på valgene sine, men synes classen var kjedelig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Man kan vel ikke endre på karakteren sin når man tar new game+ i ME(1)? Har en sentinel som jeg spiller som når jeg går igjennom på hardcore (eller hva det nå heter, den under insanty) men vet ikke hvor gira jeg er på å bruke den neste gang. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) blir bare mere og mere redd jo nermere spillet kommer ut. Er redd for å ikke runne ME1 for tredje gang xD også er jeg redd for å se hvem team mate'sene blir :S føler jeg kommer til å bli så skuffet om ikke Liara er der xD kommer nok til å savne Wrex (og det kule arret hans) Sprøtt å bra spill ME1 er Endret 20. januar 2010 av Andy.N Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Bestill collectors edition så får du ihvertfall en tegneserie om liara:) Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 CE har visst blitt utsatt for bla Skandinavia Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Nei!?!?!? Hørte at det var noe med Sverige, men ikke noe om de andre landene :o Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Håper vi ved en eller annen anledning får se Tali uten hjelm. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Wuff, jaja jeg har bestillt et orginalt fra gamezone og collectors edition fra cdon:s og har et gavekort på spaceworld her i byen hvis noe går i dass! i am locked and ready Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Nettsiden til platekompaniet sier fortsatt 28.1 så jeg har mine håp, men hvis det er sant så får jeg vel bare kjøpe den vanlige versjonen. Når da endelig CE kommer ut henter jeg det, og selger den vanlige versjonen til en kompis eller noe sånt. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Tvilsomt at du får se Tali uten, siden Quarians sjelden tar av seg drakten, selv på flåten sin. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Har bestilt Digital Delux Edition så jeg tror det går bra x) Håper i hvertfall det. og ja, jeg gleder meg til den tegneserien Men er det ikke litt rart om det bare blir Garrus man ser igjen på ME2? tror Tali også var der et sted men er vel ikke sikkert at ho er blandt de vi bruker. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Har forstått at både Garrus og Tali blir teammates nok engang:) men ingen andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå