Lakus Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Selv sørger jeg alltid for at dudesa mine ser ut som menn som har litt erfaring. Altså heller en fyr med noen ekstra år på rævva enn en slesk ungkar med et smil om munnen og gele i håret. Blir ikke like troverdig for meg at en liten spirrevipp skal kunne gjennomgå alt det som skjer. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Samme her, passer på at han ikke ser alt for ung ut Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Brukte først default-Shep, og spilte ham som en heroisk hederskar. Ved andre gjennomspilling laget jeg en søt dame som var hensynsløs og bitchy (Renegade-valg stort sett over det hele). Hun var mye morsommere. Tredje karakter så ut som en dust. Klarte ikke lage noe jeg var fornøyd med. Han blir neppe med videre til ME2. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 lager en sexy fyr jeg hadde klart å kline med og så setter jeg i gang, default shep pfff Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Min bedre halvdel kunne melde at dei kvinnelege karakterane mine bruker for mykje sminke. Har hittil ikkje fått tilbakemelding på dei mannlege, sjøl om samtlige ser ut som neandertalarar. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hm... det å lage kvinnelig character kunne nok ikke jeg tenke meg x) Føler det uansett må være en mannlig rolle siden jeg selv er det :> Og ja... i noen tilfeller ser det litt dumt ut om de er unge... noen tilfeller ikke (anime?) x) Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Spiller gjennom det første igjen, og nå la jeg merke til at karakteren jeg lagde, ligner litt på en ape <_< Håper man får importere valgene og slikt til Mass Effect 2, men får forandre på utseendet... Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Brukte først default-Shep, og spilte ham som en heroisk hederskar. Ved andre gjennomspilling laget jeg en søt dame som var hensynsløs og bitchy (Renegade-valg stort sett over det hele). Hun var mye morsommere. Samme her. Er ikke ferdig med andre playtrough tho. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Fy faen så eg gledar meg til å 'treffe' Thane. Han virkar som ein utruleg djup karakter. Han er ein kald, rå snik mordar. Og har samstundes kvaler med kva han driv med. This was to be my last job.. I'm dying. Klarar ikkje vente lenger! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 hohumm spoiler Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg har egentlig aldri sett appellen i character customization, alven min i Dragon Age så ut som en anorektisk lyrium addict. Default Sheppard ser ut slik Bioware mente han burde og har for min del blitt ikonisk med Mass Effect. Å tukle med skaperverket til Bioware hadde blitt som å spille gjennom Halo singleplayer med Master Chief i recon armor :rolleyes: Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Eller så finnes det faktisk oss som kan å håndtere character customization også Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Mass Effect 1 som på femte plass i tiårets spill ÅÅhh som jeg gleder meg til toeren :rolleyes: Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 hmm.. ser at man kan customize sine armors også har de gjort det om til "Ammo & re-load" og ikke "Unlimited overheateable ammo" x) tror det er like greit. ser også at man kan sikte bedre inn også. og at siktet ikke sprer seg noe sykt Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Del 3 av dokumentaren slash (den ganske lange ) reklamefilmen: http://www.gametrailers.com/video/exclusive-sci-mass-effect/60958 Begynner kanskje litt tregt... men interessant blir den. Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Har aldri greid å være default Shepard etter at jeg så modellen han er basert på. Vil heller være en neandertaler som ser ut som om han har opplevd litt, ikke en Calvin Klein modell... Endret 20. januar 2010 av Galten Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Viss jeg har TVen min i orden til dette spillet så blir jeg glad. Surt det er bare snart 1 uke til Mass Effect 2 kommer, og viss jeg må sende inn tven så må jeg spille spillet på en 26" HDready, jaja sikkert bedre en ingenting Det var Gaz West som fikk øynene mine opp for Mass Effect i gamle dagene så begeistringen fra han som gjorde jeg måtte ha spillet på lanseringsdagen, selv jeg har fullført det 3-4 ganger, men den siste brukte jeg kun 5 timer only doing mainquest Endret 20. januar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Har aldri greid å være default Shepard etter at jeg så modellen han er basert på. Vil heller være en neandertaler som ser ut som om han har opplevd litt, ikke en Calvin Klein modell... hehe, gjer meg ikkje så veldig mykje igrunn. Når eg spelar ME (byrja på nytt igår, faktisk) så vil eg væra ein ruthless, handsome devil. Så synes godt han kan sjå litt ut som ein primadonna. Viss jeg har TVen min i orden til dette spillet så blir jeg glad. Surt det er bare snart 1 uke til Mass Effect 2 kommer, og viss jeg må sende inn tven så må jeg spille spillet på en 26" HDready, jaja sikkert bedre en ingenting Det var Gaz West som fikk øynene mine opp for Mass Effect i gamle dagene så begeistringen fra han som gjorde jeg måtte ha spillet på lanseringsdagen, selv jeg har fullført det 3-4 ganger, men den siste brukte jeg kun 5 timer only doing mainquest Sjå der ja - satsar på at TVen din ordnar seg snarast, men det er ikkje surt at det snart er berre ei veke til ME2 kjem ut! :-) he he. Moro at du likte Mass Effect 1, eg hugsar godt diskusjonen vår. Dei har hvertfall gjort litt for å forbetra miljøa rundt på dei forskjellige planetane. Det kjem tydeleg fram i dei forskjellige videoane der ute. Endret 20. januar 2010 av Gaz West Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Korleis importere Shepard frå ME1 til ME2: Video: http://uk.pc.ign.com/dor/objects/14235019/mass-effect-2/videos/me2_spc_import_011910.html Endret 20. januar 2010 av Gaz West Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 argh.. jeg klarer ikke vente lengre :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå