Lakus Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 For å få de må du også gjøre en hel drøss av sidequests. OM du er flink og tar med deg alle sidequests burde du få den et stykke før Ilos. Gjør absolutt alt du kommer over så går det fortere. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Altså, hadde med meg Garrus og Liara fra sekundet jeg fikk dem, og gjorde alle sidequestene jeg fikk. Har vært omtrent det samme på tidligere gjennomganger. :o Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg hadde alle achievements ca. 5 gjennomspillinger før siste gjennomspilling, så ikke si at det er der kun for å forlenge spillets levetid! Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Har ikke fått alle achievements nei, mangler tech achievmentsa Klarer heller ikke å få de som skal ha en viss person med deg i ¨majority of the game¨... Hvis du virkelig vil ha tech achievements, så er det raskast (men ikkje morsomst) å spele en engineer til et level der du har tilgang til alle abilities, så stille deg opp ved en fast travel terminal, og save. Deretter kaste alle abilities på terminalen, og så loade. Gjenta til achievements popper opp. For AI hacking må du finne deg et turret eller en robot du kan save ved. Bossen du må denge før du redder Tali har to turrets, og i BDtS spawner det roboter utafor huset til en av ingeniørane du skal finne. Regner med det er Liara du sliter med. Dra rett avgårde og redd henne så snart du kan, gjer hovedhistorien fram til du berre har Ilos igjen, og gjer sidequests til achievementen popper. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Likte ikke AI Hacking achievementen, brukte aldri den egenskapen. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Har ikke fått alle achievements nei, mangler tech achievmentsa Klarer heller ikke å få de som skal ha en viss person med deg i ¨majority of the game¨... Hvis du virkelig vil ha tech achievements, så er det raskast (men ikkje morsomst) å spele en engineer til et level der du har tilgang til alle abilities, så stille deg opp ved en fast travel terminal, og save. Deretter kaste alle abilities på terminalen, og så loade. Gjenta til achievements popper opp. For AI hacking må du finne deg et turret eller en robot du kan save ved. Bossen du må denge før du redder Tali har to turrets, og i BDtS spawner det roboter utafor huset til en av ingeniørane du skal finne. Regner med det er Liara du sliter med. Dra rett avgårde og redd henne så snart du kan, gjer hovedhistorien fram til du berre har Ilos igjen, og gjer sidequests til achievementen popper. Aha, skal prøve ut dette. Tusen takk Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Likte ikke AI Hacking achievementen, brukte aldri den egenskapen. Den er fin å ha på infil, sidan den bidrar til lavare cooldowns på andre tech skills. En commando infil med AI hacking er kanskje den aller kraftigaste klassen i spelet, iallefall til insanity. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg har poeng investert i den, men jeg bruker den aldri i kamp. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Noen som vet noe om de armorene man får? sånn som Inferno, Terminus, Blood Dragon og collector armor. er det Heavy Armor eller noe annet? for er det ikke bare soldier class som kan bruke heavy? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Alle klassene kan visst bruke alle typer rustninger. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Nytt review inne: http://themindchannel.blogspot.com/2010/01/cd-action-reviews-mass-effect-2-1010.html Poland's biggest gaming magazine CD Action reviewed ME2, though score is not known yet. But they say: - Best space RPG ever. - Best tactical shooter in a long time. - ME2 got their "quality" mark. Also they are apparently very strict. They gave Dragon Age 8+. Here we prise ourselves, of course, for the first ME2 review in Poland (and one of the first all over the world). And we won't be even trying to hide it - it got max 10/10.It didn't go without some stormy discussion, but in the end it's a fact. As stated by the reviewer 'it's the best TPS among RPG's, the best RPG among TPS's, and moreover the best space TPS in general'. Oversetting, takk til Google translator. Nokre nye(?) bilete også: Thane er så utruleg rå! Endret 18. januar 2010 av Gaz West Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Virker awesome! Gleder meg mer og mer! 10 dager? Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 10 veldig lange dagar, i så fall. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jepp, dagene går litt sakte nå ja.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Dette virker bare utrolig. Ser på Twitteren til Major Nelson at DLC-pakkene til ME(1) bare koster 240 poeng stykket, så nå kjøper jeg den første av dem som kom ut. Har nummer to. *gleder meg veldig mye* Edit: Jeg tror ikke de kunne gjort det særlig mer awesome. Endret 18. januar 2010 av Laland Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Oi. Spillet høster jo 10'ere fra allehold. Får skynde meg å plukke opp ME1 så jeg får med meg litt basics før nr 2 kommer Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Varmer opp med eneren i disse dager, anskaffet meg nemlig DLC'ene i dag. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hmm... jeg lurer på om den andre DLC'en som kom er noe bra? Pinnacle Station, eller noe sånt? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg syntes jeg hørte at den var litt laber, men for tyve kroner? Come on! Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Koster det bare tyve?!?!? Da må jeg jo nesten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå