Lakus Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Kaidan var etter min mening ikke noe annet enn en puslete og whinete pingle. Likte Ashley mye bedre da hun hadde litt bein i nesa og litt ordentlig slagkraft. Det at jeg, i likhet med Ashely, også var en Soldier kan vel ha noe med saken å gjøre, men jeg kvittet meg alltid med Kaidan så fort og grundig som mulig i hver gjennomspilling. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Tror jeg går for xbox versjonen... Nå som jeg har blitt eldre setter jeg mer og mer pris på komfort Er ikke så kult å spille rpg spill foran en 22" skjerm i flere timer. CS går f.eks fint--> logge inn, plaffe noen folk i en halv til én time og ut igjen. Har fått meg nytt skjermkort så for meg er det ingen vanskelig avgjørelse å spille det på PC. Høyere oppløsning og bedre grafikk=bedre spillopplevelse ihvertfall for min del. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Elkjop.no har PC-versjonen for 299,- nå. Takker for tipset; da var den i boks. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Hype, hype, hype Some days ago the latest issue of UK magazine GamesTM popped up on the internet with a surprising score. Mass Effect 2 is only the 9th game to receive a perfect score since the magazine started. Perfect Scores since 2002 Metroid Prime Burnout 3 Gears of War God of War II Bioshock Grand Theft Auto IV Fallout 3 Demon's Souls Mass Effect 2 Review information + One of the most memorable opening sequences ever. + Improved combat. It not only rivals dedicated 'cover-shooters', it actually betters them (aside from Gears 2 and Uncharted). + Brilliant dialogue interrupt system. + More refined inventory/equipment management. Improvements to weapons, armour etc (which carry across all party members) are carried out on the Normandy via 'research documents' that you buy or find. Quality of the research is dependant on the 'elements' that you find when scanning planets. + Less planets to explore, but much more varied and diverse. Some kick off quests that send you off to other planets/locations. + Near 'miraculous' art direction. All the worlds create a cohesive looking universe, but are never derivative or repetitive. + Sharper cinematics. Snappier editing, restless camera movement. + Memorable, well written and deep characters (a career best for Bioware). - Repercussions of choices made in the first game aren't as keenly felt as they'd have liked 10/10 http://themindchannel.blogspot.com/2010/01/mass-effect-2-9th-game-to-get-perfect.html Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det lyder heerlig! Vet vi når Gamer sin anmeldelse kommer ut? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 26. januar. Kan nesten ikke vente på å lese anmeldelsene i dagene før jeg får det selv. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Varmer hjertet at man tydeligvis ikke bare lager en nestenkopi (KotOR 2 ) av det første spillet, men virkelig prøver å overgå seg selv på alle måter. Vakkert. *snufs* Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Startet på en ny gjennomgang av ME tidligere i dag.. Stemningen og alt sammen; det er så vannvittig godt gjennomført! Regner med å være igjennom en eller to ganger før ME2 - har ikke spilt igjennom på de to vanskeligste gradene enda. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Er stuck på en insanity save som jeg skal fullføre før 2ern kommer =) har fått gravd meg et stykke utover, hardcore var vanskelig nok. Men gleder meg drøyt nå altså, kan ikke fatte at det er helt til neste uke:/ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Kjenner jeg blir litt irritert på lagringssystemet nå, selv om det er min egen feil å ikke lagre nå og da. Autolagring, når det står der som et menyvalg, kunne lagt litt mer opp til at man slapp å tenke på det selv - ved tidligere anledninger har jeg endt opp med å spille flere timer om igjen. Er litt for kjapp på avtrekkeren, og da dør en gjerne hvis en ikke passer på at diverse egenskaper eller medi-gel er ferdige med recharge-tiden. Edit: Oh, and, Shepard oppsummerer hvordan vi ligger ann. Føler på meg at galaksen kommer til å takke både meg og mine l33t 3PS skillz! Endret 17. januar 2010 av Laland Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hørtes svært lovende ut. Kanskje jeg burde plukke opp dette da. Får prøve games on demand å skaffe meg ME1 å se om det faller i smak. er det en sammenhengende historie mellom spillene eller kan jeg fint plukke opp nr 2 og drite i nr 1? Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Da var Mass Effect runna for tredje gang! Må nesten prøve å klare det på insanity innen toern kommer ut, så det er bare å starte på nytt! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Er ikke langt unna å bli ferdig med Hardcore nå. Et par timer i dag så er den i boks. Deretter er det en til på Insane. Er så nærme 1200/1200, men samtidig så er det rimelig mange timer med spilling. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kjenner jeg gleder meg noe så sinnsykt til ME2 nå Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Samme her, føler det er det eneste som går gjennom hodet mitt for tiden Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Runnet just ME1 i dag jeg og x) Kanskje jeg skal prøve det på Insane. Tror dere noen av side questene vil få stor betydning? på første gjennomgang av ME1 brukte jeg mye tid på det. men ikke den sisste gjennomgangen. Og føler det tar veldig lang tid å gjøre dem om igjen og må si jeg forandret litt syn på ting i andre gjennomgang. skulle prøve å være litt mere Renegade person enn det jeg var i første gjennomgang (da var jeg fult Paragon) men må si det er vanskelig å være mye på Renegade siden xD Og før så var mine yndlings venner: Ashley og Wrex. mens nå er det Liara og Garrus (som jeg bare digger <3) gleder meg til å se mere av de i ME2 ^^ Endret 17. januar 2010 av Andy.N Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Oioi! Virker nesten som vi har spilt akkurat likt Jeg prøvde også å være renegade denne gangen, og ble ¨bestevenn¨ med Garrus og Liara Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Amatører, har dere ikke alle achievementene enda? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Pfft. Achievements = kunstig måte å øke et spills varighet. http://www.youtube.com/watch?v=e8IwJXSDrhU Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Har ikke fått alle achievements nei, mangler tech achievmentsa Klarer heller ikke å få de som skal ha en viss person med deg i ¨majority of the game¨... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå