gtr86 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Når man har en offline profil, med gamerscore og savinger osv.. Kan man da slette kun profilen, får så og få den tilbake igjen? Nå tenker ikke jeg på recover gamertag da den ikke er en xbox live profil! Når man sletter kun profilen, og ikke savinga, hvordan får man da igjen profilen din? Er det bare og lage en helt maken profil, slik at xboxen "kjenner igjen" profilen, slik at man kan starte der man var på spill med tanke på savinger? Lenke til kommentar
CFS1987 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hvis du sletter en offline profil, så er det ingen måte å få den tilbake. Savegames TROR jeg skal fungere. Lenke til kommentar
gtr86 Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Skal savegames funke på hvilken som helst profil man lager da? hm.. hørtes rart ut Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det er jo ikke verre enn å prøve.Det høres jo ogsp ut som at du er i en situasjon hvor det å prøve er ditt siste og eneste håp. Lenke til kommentar
gtr86 Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Det er ikke meg det er snakk om, så jeg prøver og høre litt rundt om hva som kan gjøres, før man eventuelt prøver noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå