Gå til innhold

The Legend of Zelda: Skyward Sword


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du behøver ikke kjøpe ny kontroll. Det holder med denne. Så bare fester du kontrollen inni den http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spilltilbehor/WIIMOTIONPLUS/wii-motion-plus

 

Edit: Du kan faktisk kjøpe denne til samme pris, da får du med et godt spill også http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/Nintendo_Wii/Red_Steel_2_mWii_Motion_Plus/?id=300023368

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Ser at Elkjøp har tilbud igjen, 299,-

Vurderer å bestille. De har Legend of Zelda: Skyward Sword + Wii Motion plus kontroll til 799,-

Spørsmålet er om jeg må ha Wii Motion plus for å spille Skyward sword?

Jeg har ikke det, så hvis jeg kjøper den på tilbud uten kontroll, må jeg kjøpe en ny kontroll for å spille spillet?

299! Jøss... Er dette bare for forhåndsbestillinger? Går prisen opp når spillet først er ute?

Endret av Pjassop
Lenke til kommentar

Avslutter slik ihvertfall:

 

Nintendo has been so busy elaborating on Ocarina's heroic ideal that it's forgotten to embrace it for itself. So what better way to honour 25 years of bravery than courageously striving for something new? And what opportune hardware to cut those ties? After all, hasn't the Wii hardware spent the past five years searching for the hero inside itself? Firstparty experiments have tested Wii's boundaries, deducing what does and doesn't work. Their findings resonate throughout Skyward Sword. In Wii Sports-powered bomb bowling. In skydiving and swordplay learnt on a Wuhu holiday. In the surreal beauty and orchestrated bombast beamed down from Super Mario Galaxy. In the metallic Metroid chu-chunk of a door lock. Even the opinion-dividing Wii Music is vindicated in subtle moments of auto-tuning cleverness. How apt that this ultimate tale of hero-making should see Nintendo's hardware become the console it was always meant to be.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan er puzzles i spillet? har hørt de har gjort noe helt "nytt" iforhold til de gamle.

Så lenge de har fjernet dungeons som er FULLT av puzzles er jeg fornøyd:P går greit med 1-2 nøtter liksom, men en dungeon som du tar 2timer på å fullføre pga puzzle er noe dritt. spiller for adventure/action game sin skyld og ikke puzzle game:P det har jeg Layton til;)

Lenke til kommentar

Det er absolutt spekket av puzzles i dette spillet. Noen ganger litt for vanskelige har jeg erfart...

 

 

offda:( er litt dumt de ikke kan forandre litt på spillene sine:/ menmen kjøper mario eller saints row the third isteden:) er jo så mangen spill som kommer ut at jeg ikke har tid til å fullføre noen nesten:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...