Morfeo Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Du må ha M+ for å spille spillet ja. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Du behøver ikke kjøpe ny kontroll. Det holder med denne. Så bare fester du kontrollen inni den http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spilltilbehor/WIIMOTIONPLUS/wii-motion-plus Edit: Du kan faktisk kjøpe denne til samme pris, da får du med et godt spill også http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/Nintendo_Wii/Red_Steel_2_mWii_Motion_Plus/?id=300023368 Endret 31. oktober 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Kanskje jeg bare kjøper den til 799 så får jeg med gullkontroll med Zelda-emblem. Red Steel 2 interesserer meg ikke. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Red Steel 2 er et brukbart spill, men det har noen mangler. Absolutt verdt å teste om man er nysjerrig på hva Motion+ kan gi til et spill dog. Men nå kommer vel Skyward Sword til å gjøre det mye bedre, så da er det kanskje ikke så mye poeng likevel Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Du betaler riktignok da 500 kr for den gullkontrollen istedet for 200. 299 for spillet pluss 199 for Motionplus blir nok min vei å gå. Endret 1. november 2011 av M@R7!N Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Ser at Elkjøp har tilbud igjen, 299,- Vurderer å bestille. De har Legend of Zelda: Skyward Sword + Wii Motion plus kontroll til 799,- Spørsmålet er om jeg må ha Wii Motion plus for å spille Skyward sword? Jeg har ikke det, så hvis jeg kjøper den på tilbud uten kontroll, må jeg kjøpe en ny kontroll for å spille spillet? 299! Jøss... Er dette bare for forhåndsbestillinger? Går prisen opp når spillet først er ute? Endret 2. november 2011 av Pjassop Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 For de som vil lese Edge sitt 10/10 review Lover jævla godt dette gitt. http://www.next-gen.biz/reviews/legend-zelda-skyward-sword-review De har fjernet den igjen... Noen som har teksten? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Avslutter slik ihvertfall: Nintendo has been so busy elaborating on Ocarina's heroic ideal that it's forgotten to embrace it for itself. So what better way to honour 25 years of bravery than courageously striving for something new? And what opportune hardware to cut those ties? After all, hasn't the Wii hardware spent the past five years searching for the hero inside itself? Firstparty experiments have tested Wii's boundaries, deducing what does and doesn't work. Their findings resonate throughout Skyward Sword. In Wii Sports-powered bomb bowling. In skydiving and swordplay learnt on a Wuhu holiday. In the surreal beauty and orchestrated bombast beamed down from Super Mario Galaxy. In the metallic Metroid chu-chunk of a door lock. Even the opinion-dividing Wii Music is vindicated in subtle moments of auto-tuning cleverness. How apt that this ultimate tale of hero-making should see Nintendo's hardware become the console it was always meant to be. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hvordan er puzzles i spillet? har hørt de har gjort noe helt "nytt" iforhold til de gamle. Så lenge de har fjernet dungeons som er FULLT av puzzles er jeg fornøyd:P går greit med 1-2 nøtter liksom, men en dungeon som du tar 2timer på å fullføre pga puzzle er noe dritt. spiller for adventure/action game sin skyld og ikke puzzle game:P det har jeg Layton til;) Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Det er absolutt spekket av puzzles i dette spillet. Noen ganger litt for vanskelige har jeg erfart... Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Det er absolutt spekket av puzzles i dette spillet. Noen ganger litt for vanskelige har jeg erfart... offda:( er litt dumt de ikke kan forandre litt på spillene sine:/ menmen kjøper mario eller saints row the third isteden:) er jo så mangen spill som kommer ut at jeg ikke har tid til å fullføre noen nesten:P Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 IGN: The Legend of Zelda: Skyward Sword Review - "Ocarina of Time has met its match." - 10/10 Edge: The Legend Of Zelda: Skyward Sword review - 10/10 Gametrailers: The Legend of Zelda: Skyward Sword - 9.1/10 Eurogamer: The Legend of Zelda: Skyward Sword Review - 10/10 Metacritic - All critics review - 95/100 Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Gametrailers: The Legend of Zelda: Skyward Sword - 9.1/10 Ble litt overrasket over denne. Syns anmelders kommentarer hintet mot en mye lavere karakter enn 9.1. Men uansett blir det spennende å prøve det selv når spillet dukker opp i postkassa mi Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Synes det er rimelig teit å gi 9,1. Ikke det at det er dårlig, men hvor ikke bare si 9? Ser de gir Design 9,2 og Presentation 8,8. Hvordan kommer de frem til disse pirkete tallene? Det hadde jo vært så mye bedre å gi det et helt tall, synes ihvertfall jeg. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Registrerer at Gametrailers ga mw3 9.3. Ikke at jeg har spilt skyward sword enda, men dette sier vel kanskje mer om Gametrailers enn om skyward sword. Lenke til kommentar
epa1 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Registrerer at Gametrailers ga mw3 9.3. Ikke at jeg har spilt skyward sword enda, men dette sier vel kanskje mer om Gametrailers enn om skyward sword. Det sier vel at de er mennesker og har sin egen mening om ting. Innlegget ditt sier ganske mye om deg da Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Dette sier så meget om enkeltpersoners handlinger. Altså, er du real fo sho så driter du i hva pressen sier. La det ikke være noen tvil, spillet er råbra. Absolutt det beste spillet jeg har sett denne generasjonen! 10/10 Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Innlegget ditt sier ganske mye om deg da Traff jeg et ømt punkt eller? Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 å gi et spill 10 av 10 er helt lattelig , ingen ting som er perfect desverre Lenke til kommentar
epa1 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Innlegget ditt sier ganske mye om deg da Traff jeg et ømt punkt eller? takler bare ikke folk som skal snakke dritt om andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå