Gå til innhold

The Legend of Zelda: Skyward Sword

Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanvittig pris hos elkjøp. Standard versjon for 299,- Special Edition for 599,-. http://www.elkjop.no/search?remove_All=true&WFSimpleSearch_NameOrID=Legend+of+Zelda%3A+Skyward+Sword+%28Wii%29

Takker så mye for tipset, jeg bare måtte slå til med Special Edition. Er jo sjelden vi får et nytt Zelda på konsoll, går altfor mange år mellom hver lansering. Så dette blir min måte å hedre spillet på :D

On-Topic: I starten var jeg så ekstremt redd for at dette spillet skulle bli et "dårlig" Zelda-spill. Det var mange faktorer til dette. Grafikken som ble vist i starten var ikke særlig innbydende og det var for mye gulfarge på alt. Det er borte nå. Samme med gameplayet, virket som at de ikke hadde noen nye, gode ideer igjen, men det er bare tull. Virker som det er mer variasjon enn noen gang og at Wii Motion Plus brukes på en utrolig god måte. Det blir STORT med et nytt Zelda eventyr igjen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bare hyggelig folkens. Er viktig å dele tilbudene når en ser det slik at flere får utnyttet det :)

Vanvittig pris hos elkjøp. Standard versjon for 299,- Special Edition for 599,-. http://www.elkjop.no/search?remove_All=true&WFSimpleSearch_NameOrID=Legend+of+Zelda%3A+Skyward+Sword+%28Wii%29

Takker så mye for tipset, jeg bare måtte slå til med Special Edition. Er jo sjelden vi får et nytt Zelda på konsoll, går altfor mange år mellom hver lansering. Så dette blir min måte å hedre spillet på :D

På en måte er jeg glad det går såpass lang tid mellom hvert spill. Tror det kunne blitt litt mettende med et nytt spill hvert år. Nå får vi virkelig tid til å glede oss, og når vi endelig sitter med spillet kan vi bare nyte det og kose oss. Nå skal det sies at det har kommet to spill til DS også, men selv om det er to veldig gode spill er det ikke helt det samme som å spille Zelda med en håndkontroller og en stor tv.

Lenke til kommentar

Takk for tips N4A! Jeg måtte også bestille dette, dog, det ble ingen spesialversjon. Håper vi får CD-en alle sammen, det hadde vært genialt.

Ellers er jeg enig i at det er fint at spillene kommer litt sjelden, for det gjør det til en mye større happening hver gang, og det sikrer at leveldesign og polish er perfekt - slik det skal være i et Nintendospill.

Og jeg er ikke enig med de som mener at Zelda må endre seg, og ikke er interessert i å spille enda et Zelda-spill. I dag så er serien helt unik i den forstand at det er den eneste AAA-serien hvor hovedgameplayet er basert rundt puzzles, og jeg håper virkelig det fortsetter slik heller enn en "modernisering" som bare vil gi oss enda et fantasy-actionspill i linje med God of War og andre. 18. November kan ikke komme raskt nok!

Lenke til kommentar

Det blir alltid en stor happening når et Zelda-spill til konsoll blir lansert, mye på grunn av at spillene har skyhøy kvalitet og ikke kommer ut hvert år. Grunnen til kvaliteten er selvsagt mye på grunn av at de bruker så mye tid på spillene. Jeg vil at de fortsetter på denne måten!

Sant det du skriver Taterfyrings, om fremtidige Zelda-spill kun blir noe hack-and-slash greier, da blir jeg skuffa da! Men Nintendo er ikke de som pleier å gjøre slikt. Zelda-formulaen er fremdeles frisk synes jeg, spesielt i denne litt "deprimerende" spill-industrien.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bestilte SE fra Gamezone men kan virke som at det ikke følger med kontroll med wii motion+ eller kun motion+, sendte en mail og spurte om det fulgte med og hvis det ikke gjør det ba jeg dem kansellere min ordre hos dem.

Har ikke motion+ fra før og blir jo dyrere hvis jeg må kjøpe motion+ vedsiden av spillet.

Kostet 558kr inkludert frakt fra gamezone for special edition.

Eneste som står på beskrivelsen dems er "Skyward Sword Special Edition inneholder i tillegg til selve spillet også en CD med klassiske Zelda-sanger spilt av et symfoniorkester."

Men jeg trodde det fulgte med uansett om du kjøpte vanlig eller special edition?

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar

Bestilte SE fra Gamezone men kan virke som at det ikke følger med kontroll med wii motion+ eller kun motion+, sendte en mail og spurte om det fulgte med og hvis det ikke gjør det ba jeg dem kansellere min ordre hos dem.

Har ikke motion+ fra før og blir jo dyrere hvis jeg må kjøpe motion+ vedsiden av spillet.

Kostet 558kr inkludert frakt fra gamezone for special edition.

Eneste som står på beskrivelsen dems er "Skyward Sword Special Edition inneholder i tillegg til selve spillet også en CD med klassiske Zelda-sanger spilt av et symfoniorkester."

Men jeg trodde det fulgte med uansett om du kjøpte vanlig eller special edition?

Jeg vil tro det bare er å avbestille, og at Gamezone sin utgave ikke har med kontroll til den prisen. CDON har den riktige utgaven å selger den for 849,- eller noe :p Jeg tipper at grunnen til Elkjøp selger den så billig er pga masseinnkjøp, noe Gamezone/CDON ikke har gjort (de er jo en "litt" mindre bedrift så) :p

Edit: Jeg tok visst feil: prisen hos Elkjøp ble satt opp - 799,- :!:

Elkjøp link.

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar

Ps: Usikker på om linken funker, men - Andriasang

Vi har allerede Zelda oppe i de fleste nettbutikker, og vet også:

"The limited edition includes a gold Wiimote Plus. Both the standard and limited versions will include a 25th Anniversary Orchestra Special CD."

Men dette var nytt: (Har ingen betydning for "forhåndsbestillere", men fortsatt nyttig info):

"The CD will only be included in the units produced this year. Additionally, Nintendo will only be including gold colored packaging in this year's production run. Next year, the game will switch to standard white packaging, shown in the above images, and no bonus CD."

full.jpg

Må si jeg likte gull-coveret bedre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...