Pubé Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ocarina of time er det beste spillet jeg noen sinne har spilt. Jeg bare elsker det. Tviler ikke på at derre blir noe stort Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 For guds skyld, CELLSHADING Savner det så enormt fra Windwaker. Hadde vært awesome med det i det neste Zelda til wii Dette sa jeg i november 2009. Faktisk er dette en blanding mellom WW og TP kan man si. Absolutt bedre enn TP syntes jeg! Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg likte også grafikkstilen i TP, og grafikken til Skyward Sword ser ikke verst ut den heller. Til dere som vil ha mature-rated Zelda: Det kommer når Sony kjøper opp Nintendo. Dvs aldri. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg synes det ser så flott ut og selvom den bare varer i litt over 1 minutt er det lett å se at spillet blir et spennende eventyr. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ser videoen er fjernet nå, men legger ved en ny en. Ser veldig bra ut ja, det eneste jeg bekymrer meg litt over et at det kanskje blir litt for fysisk med peking og vifting av kontrolleren. Men satser på at Nintendo ikke overdriver helt på det. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Har vi noen f Har vi noen fOrm for relase date? Lenke til kommentar
Camrot_InnleggNO Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Kommer til høsten. I og med spillet allerede har blitt utsatt et par ganger, er grunn til å tro at spillet faktisk er nært ferdigutviklet. Nintendo har vel også sagt at spillet er i siste fase av utviklingen, mener jeg. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 Høsten 2011 høres ut som en sannsynlig lanseringsdato. Nintendo kommer nok til å annonsere lanseringssdatoen på årets E3-messe. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hadde håpet på en sommer-release. Til høsten kommer det så enormt mange spill. Sommeren ser derimot ut til å bli stille og rolig, så da hadde det passet perfekt med Skyward Sword. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Mind blown: The Legend of Zelda: Skyward Sword - GDC 2011 trailer music played backwards is very familiar. Kult! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 wow, awesome cake ^^ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Vet ikke om det allerede er postet i tråden, men kom over themet til SS på youtube. Veldig tøft, spesielt fra 1:18. Endret 28. mai 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Pil og bue så tøft ut. Resten også for den saks skyld. Miyamoto sa han spilte dette hver dag på kontoret. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Skyward Sword er ferdig. Spent på når det slippes. Mange trodde det skulle bli sluppet i november, men kanskje vi nå får det før? Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 At Zelda SS er ferdig er for meg overraskende. Jeg hadde også trodd den kom rundt slutten av året. Det er vel fortsatt en del finpuss, kjenner jeg Nintendo rett, men allikevel, spillet kan ikke være langt unna! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Er ikke sikker på om denne er ny eller ikke. Nice er den lell. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 The Legend of Zelda: Skyward Sword lanseres 18. november i Europa. To dager før Nord-Amerika. http://www.gamer.no/artikler/91841/skyward-sword-med-dato/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå