Mr. Pants Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg har lagt til ny poll(takk til Cloudemyx) og litt generell info i førsteposten. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ingen årsak. Jeg er litt i tvil om hva jeg vil stemme her. På en siden vil jeg ikke ha det, men på en annen side skulle jeg likt å sett hvordan det hadde vært med en stum Link, men med stemmer på alle de andre personene. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg vil egentlig ikke ha stemmer på noen av figurene i neste Zelda. Synes det er så bra slik som det er nå. Hvis de skal gjøre et så stort skritt som å ha stemmer så håper jeg ivertfall at det blir valgfritt. Mener da at du kan slå det av eller på i options før du begynner ny save. Da kan du se om du liker det, og hvis ikke begynner du bare på en ny save med stemmer slått av. Kan vel ikke være så veldig vanskelig å få til, eller? Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Stemte nei, fordi jeg liker hvordan det fungerer i alle andre Zelda spill, og jeg føler at spillet ikke hadde vært det samme med stemmer. Synes forresten at forslaget til nouse4aname var ett godt ett. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Stemte ja, men med stum Link... Men hvis spillet må lide på andre områder for stemmenes skyld så blir det et rungende NEI! Har jo fungert utmerket uten stemmer hittil. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Visste ikke helt hvor jeg skulle legge de ut: men sjekk disse fanmade bildene: Zelda <-- flere bilder 3 av bildene: OT: Alle personene i Zelda må være stumme, fordi da lager man stemmen til de selv. Noe som er min grunn ihvertfall til at jeg liker Zelda serien så godt Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Zelda: A hope for hardware (se link) Hadde ikkje vert meg i mot om vi fikk ett Zelda spill lignende disse bildne her nei. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Stemte for voiceacting, med unntak av Link. Dette funker perfekt på feks. Dragon Age: Origins. Syntes det er på tide med voiceacting i Zelda. Begynner å bli for dumt med grynt og stunning istedetfor stemmer. Blir direkte latterlig når du sammenligner med feks. Mass Effect. Endret 1. februar 2010 av Martino Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Synes det burde være en mulighet for å slå av voice aciting hvis det skulle bli noe av det, og dermed velge det man liker best. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Link burde ikke lage andre lyder enn de gryntene vi er vandt med. Det er sjelen hans! Har ikke spilt TP i det hele tatt, men har veldig gode minner fra OoT og MM. Er innmari nærme en Wii nå - mangler bare et godt 3D-Pokémon RPG. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det så helt magisk ut. Skyward Sword heter det og kommer neste år. Litt synd, hadde håpet på det i høst/vinter. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Rarrrgh. Jeg ble forhindret av en innpåsliten lillesøster. Akkurat nå sitter jeg og biter meg på pungen fordi jeg ikke fikk med meg debuten. Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det så ganske fett ut, egentlig. Likte grafikken, en blanding av Twilight Princess og Wind Waker. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Her er reprisen fra e3 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Det så ganske fett ut, egentlig. Likte grafikken, en blanding av Twilight Princess og Wind Waker. Det var det første som slo meg. Det ser lovende ut. Satser på at vi får lese noen previews i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Grafikken var veldig flott synes jeg. Kommer til neste år sa han, det er bra, for jeg tror det trenger å fikses på en liten smule. Jeg er uansett solgt. Elsket det. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Syns grafikken til tider lignet på Galaxy motoren også eg Endelig har vi fått sett snurten av det neste Zelda ihvertfall, dog lit kjedelig at fremvisningen gikk litt i dass pga. kontrollene. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Grafikken ser nydelig ut. Ser ut som et lysere spill enn TP og OoT. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det så varmt og innbydende ut synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå