Gå til innhold

The Legend of Zelda: Skyward Sword


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det som er en del av sjamen med Zelda-spillene. At i stedefor at de prater hele setninger så har de et slikt uttrykk de sier når du begynner å prate med dem. Vanskelig å beskrive dem, men hører de i hodet. Noen ler litt, noen sier "eyy" osv. Også er det litt bakgrunnslyder når skriften kommer frem på skjermen, enten i form av musikk, vind som blåser osv. Klarer rett og slett ikke se for meg voice acting i Zelda desverre. Tror det hadde ødelagt mye.

Lenke til kommentar

Jeg har myknet litt opp til tanken om voice-acting i Zelda-serien. Link bør selvsagt ikke snakke, men jeg hadde ikke hatt noe imot om de andre personene fikk stemmer.

 

Det største problemet for min del er at spillet blir lagd av japanske utviklere. Da er det også mest sannsynlig at voice-actingen først og fremst blir designet med japansk i tankene. Nå selger dog Zelda-serien best i Amerika og Europa, så jeg er sikkert bare overbekymret.

 

Tanken om at en eller annen talentløs knøl(excuuuuuse me princess) kan komme til å gi Link en stemme gir meg alikevel frysninger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nintendo: Twilight Princess 'Starting Point' for New Zelda

 

"With Twilight Princess, we challenged ourself to create the most vast and realistic world the series had ever seen, but we don't feel that we were able to fully complete this objective. With that as a starting point for our improvements to the series in the future, we are of course working on a new game for Wii."

"For any game to be remembered for a long time, just like Ocarina of Time was, the game must give the strong impression that it has set a new starting point for future sequels to build upon. We are working to further improve upon the experiences found in Twilight Princess so that our future games can realize these innovations."

-Eiji Aonuma

 

Link

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sjefen for Zelda-teamet i Nintendo, Eiji Anouma, ønsket å lage en oppfølger til Link's Crossbow Training. En rekke personer som jobber i Nintendo klarte imidlertid å overtale han til å lage et ekte Zelda-spill. Kanskje Nintendo får mer pepper enn de fortjener? :p

"To tell you the truth, I actually wanted to create Link’s Crossbow Training 2," Anouma said in an interview with games™ magazine. "I thought that we should do something more and better in the field of the first person shooter, based on our experience of the first game."

"For example, I was thinking that maybe we could intensify the multiplayer mode. The original game was really just a solo game but I thought that we could add a true multiplayer mode with multiple users playing together, from remote areas, over the Wi-Fi Connection."

Anouma's ideas weren't enough to persuade the Nintendo bigwigs however. "The fact of the matter is that a lot of people inside Nintendo insisted that I should work on a new Legend Of Zelda title rather than working on more Crossbow Training."

 

Link

 

Jeg må dog innrømme at Anouma's visjon for Link's Crossbow Training 2 høres ut som en god ide.

Lenke til kommentar

Ja, det vil jeg si det er. Er blant de beste spillene ute på Wii. Ligner mer på OoT enn de andre spillene (WW, PH, ST). Har selv hatt utrolig lyst til å ta det frem igjen nå i julen. Har bare rundet det en gang og det var rundt juletider 2006, så minner mye om jul for meg. Men har hatt så mange andre spill som har samlet seg opp, så det får vente litt til.

Lenke til kommentar

Det støtter ikke m+ nei. Nå har jeg som sagt bare spillt det en gang og det er noen år siden, men mener å huske at presisjonen i siktingen var helt fin. Ingen problemer som jeg kan huske. Men hvis du ikke har spillt noen Zelda etter OoT vil jeg anbefale deg å sjekke ut Majoras Mask også. Et fantastisk spill, dog litt vanskeligere pga at du har tiden som du hele tiden må ha kontroll på. Ligger ute på VC :)

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar:)

 

Hadde helt glemt majoras mask!:p

Spilte meg ikke gjennom hele spillet. Husker den tidsgreia var irriterende:p VC=virtual console? Altså nedlastbare greier til Wii? Kjøpte den til jul så jeg hakke testet ut så meget. Litt offtopic: Er det et krav med sånn gamepad til vc?

Lenke til kommentar

Håper at de forsøker noe nytt igjen denne gangen, som med Majora's Mask. Det var noe med at spillverdenen faktisk gikk under i sanntid om du lot være å gjøre noe, som jeg beundret med akkurat det Zelda spillet. Noen likte ikke å ha det hengende over seg, det er forståelig, men jeg synes nintendo kanskje har vært i overkant konservative med serien siden den gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...