Gå til innhold

The Legend of Zelda: Skyward Sword


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Var ikke meningen å spoile, men tenkte det ikke var rare spoilerne heller :)

 

Enig med at det føles litt linært. Nå er de fleste Zelda-spillene ganske linære i starten, men i mange av dem kan du gå rundt på kartet. Du må dog gjerne ha bomber, piler eller noe annet for å åpne veien videre. Her er det ikke så mange steder å gå utenom en vei. Godt mulig det endrer seg litt etterhvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det var ikke så ille. Tenkte jeg skulle si fra i tilfelle munnen skulle gå løpsk! Jeg vet det har skjedd meg tidligere. Hehe. :)

 

Jeg håper nesten det endrer seg litt. Lurer også på om det er en tilknytning mellom stedene på land. Det er kanskje det jeg savner. Vet heller ikke hvordan forgjengeren var ettersom jeg ikke har spilt det, så jeg vet ikke om det er noe nytt ved dette spillet. Uansett synes jeg det er veldig bra hittil!

 

Endring:

Og forresten! Dere som har tatt første tempel. Var det noen av dere som skjønte hvordan dere skulle komme dere videre fra andre rommet uten å lete det opp? Jeg hadde aldri kommet på det av meg selv!

Endret av wingeer
Lenke til kommentar

Du tenker at du kan gå fra område til område på land uten å måtte fly opp og så ned igjen?

 

Kan ikke huske det rommet, men klarte alt selv. Sjekker sjelden opp slikt, da må jeg virkelig sitte fast.

Tjaa, noen fine åpne sletter eller noe. Med litt mer kjøtt(land) enn oppe i skyene.

 

Et rom med et øye som alltid ser på enden av noe spisst. :) Hehe.

Lenke til kommentar

Bare tenk et nytt Zelda på neste maskinen fra Nintendo, da blir det dolphin som sier farvel og en ny emulator må lages. Jeg for min egen del må spille spillet der det hører hjemme, nettopp på Nintendo Wii :)

 

Men det ser unektelig bra ut på Dolphin, lurer på hva hardware man trenger for å kjøre denne emulatoren

 

Hardware-kravene varier endel basert på spill, stort sett går det greit med en middels kraftig maskin. Personlig skifter jeg over til emulator så raskt jeg kan, mye mer praktisk å ha færre maskiner. I særdelshet med wii som ikke har HDMI.

 

AtW

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle spille litt Skyward Sword idag, men neida - det krever jo motionplus. Fint at det er opplyst noe sted FØR jeg bestilte spillet.

 

Og nei, jeg har overhodet ikke fulgt med på utviklingen av SS og min Wii har stått og samlet støv siden ordinær release.

Du er ikke alene om å ha gått i den fellen.

 

Det som irriterer meg mest med spillet er at det kom ut rett før jeg har eksamen. :(((

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...