Gå til innhold

The Legend of Zelda: Skyward Sword


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet sendt fra Elkjop, men var i dag tidlig så må nok ihvertfall vente til i morgen.

 

Gamereactor har som en av de første norske anmeldelsene gitt spillet 10/10. De skryter av grafikken, mener kontrollen er god, men noe utfordrende. I god gamereactor stil er det dog ikke noe særlig til videre utfyllende drøfting av de forskjellige gameplayelementene.

Lenke til kommentar

Ooog da var man omsiiider ferdig med spillet! Kan ikke si annet enn at storyen er konge. Spillet er solid gjennomført. Innovativt så det holder. MotionPlus kan være irriterende til å begynne med, men ikke nok til å trekke ned karakter da den fungerer veldig bra i spillet. X-antall timer med quests å forholde seg til. Utforsking av de gigantiske stedene man finner underveis. Tilbakevendinger til steder du har vært innom. Vanskeligere og vanskeligere AI's å forholde seg til jo lengre man kommer, og ikke er de bare robuste, men smartere også. Digger at du ikke kan Z-låse din target, vente på å en åpning også angripe/fyre lys (slik som i Twilight), men at du må tenke kjapt for ikke å bli drept. Underholdningsverdien stemmer nok med det anmeldere skriver omtrent overalt, så det klager man iallefall ikke på. ENDELIG et Zelda-spill som hamler opp med mine favoritter i A Link to the Past (SNES) og Ocarina of Time (N64)! Beste Zelda i 3D er Skyward Sword også!

 

Det er bare å glede seg mer og mer til spillet nå, folkens!

Lenke til kommentar

Gamespot forårsaker nerdrage igjen. Etter Twilight Princess 8.8 slår de nå til med Skyward Sword 7.5 :)

 

det negative:

- forutsigbar og repetetiv struktur. for lite nytt.

- mange kontrollproblemer. ingen presisjon i kampene og feil i infrarød sikting.

- dårlig kamera

- bosskampene er for like

- besøker samme stedene om igjen hele tiden

- til tider svak AI

- lite innhold på øyene sammenlinet med Wind Waker

 

Virker som en ærlig karakter utfra de negative aspektene. Men har ikke sett noen andre som i nærheten har så mye problemer med kontrollen. Begynner å lure på om det er noe feil med kalibreringen av Wiimoten hans...

Lenke til kommentar

En ærlig sak det. Jeg for min del skjønner meg ikke på folk som går helt bananas bare fordi de er uenig med anmelder. Er det samme med Assassin's Creed: Revelations her på Gamer.no. Selv om det er store spill betyr ikke det automatisk at det er minst 9/10-spill.

 

Er veldig spent på om spillet ligger i postkassen idag. Får ikke sjekket før senere.

Lenke til kommentar

Vel, nå falt ihvertfall spillet ned i postkassen her hos meg. Men nå som jeg har kommet så godt inn i Skyrim blir det nok ikke mer enn en mindre test av spillet i første omgang.

 

Alltid litt urovekkende når det slippes en slik bombe som den gamespot kommer med her over et spill en selv gleder seg til, men jeg synes det er godt tegn sånn i den store sammenhengen. Det er jo et tegn på at disse store sidene tross alt ikke er kjøpt og betalt slik som mange skal ha det til.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar
Gamespot forårsaker nerdrage igjen. Etter Twilight Princess 8.8 slår de nå til med Skyward Sword 7.5
Jau, men mistenker anmelderen må ha hatt unormalt mye problemer med spillet og latt dette farge han synspunkt på spillet. På den annen side ga Famitsu spillet 40/40, som første spill i år. Impressive!

 

Spillet er i bra selskap om man ser på hvilke andre spill de har gitt samme score!

1. The Legend of Zelda: Ocarina of Time (1998, for Nintendo 64)

2. Soul Calibur (1999, for Dreamcast)

3. Vagrant Story (2000, for PlayStation)

4. The Legend of Zelda – The Wind Waker (2003, for GameCube)

5. Nintendogs (2005, for the DS)

6. Final Fantasy XII (2006, for PlayStation 2)

7. Super Smash Bros. Brawl (2008, for the Wii)

8. Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (2008, for PlayStation 3)

9. 428: Fusasareta Shibuya de (2008, for the Wii)

10. Dragon Quest IX (2009, for the DS)

11. Monster Hunter Tri (2009, for the Wii)

12. Bayonetta (2009, for PlayStation 3/XBox 360)

13. New Super Mario Bros. (2009, for Wii)

14. Metal Gear Solid: Peace Walker (2010, for PSP)

15. Pokémon Black and White (2010, for Nintendo DS)

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...