Gå til innhold

The Legend of Zelda: Skyward Sword

Mr. Pants

Anbefalte innlegg

The Legend of Zelda: Skyward Sword

Konsoll: Wii

Kontrollsystem: Wiimote + MotionPlus og nunchuck

Utvikler: Nintendo EAD 3

Lanseringsdato: TBA 2011

Spillmoduser: Singleplayer

Link is born and raised in a land called Sky Loft, a land floating above the clouds. It may sound unique for someone to live on a floating land, but Link finds it ordinary. A land beneath the clouds is discovered, it's ruled by evil forces, but Link is forced to go there. Link has to travel between the two lands in this adventure. The Skyward Sword is his driving force behind his traveling between lands. That mysterious figure in last year's art is the Skyward Sword.

http://www.youtube.com/watch?v=2dYgrMz_XBI&feature=related

Endret av Leflus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Twilight princess var et flott spill, så jeg har heller ikke noe imot at de fortsetter med den samme grafikkstilen. Inkluderingen av MotionPlus er også et digert pluss i min bok. Kanskje vi får ekte motion controls for sverdet denne gangen?

Nintendo's uttalelser ang. at LoZ: Spirit Tracks, NSMB Wii og SMG2 er vanskeligere og mer avanserte enn forgjengerene gjør meg optimisk når det gjelder vanskelighetsgraden til dette spillet. Dette blir selvsagt bare spekulasjon, men det er lov å håpe. :)

Lenke til kommentar

Selv om det langt ifra er det beste Zelda-spillet synes jeg TP var utrolig bra, og står enda som et av de beste spillene ute til Wii. Det eneste negative var den lette vanskelighetsgraden. Så håper derfor at neste spill blir vanskeligere, tenker da på sistebossene i de forskjellige dungeons og gåtene som var for lette. Grafikkstilen i TP liker jeg veldig godt, det passer veldig godt. Men vil tro at det er mulig å få det enda bedre med tanke på at TP var et portet Gamecube-spill. Wii er vel ivertfall litt kraftigere enn Gamecube.

Edit: Når det gjelder pollen, så aner jo ikke jeg når det kommer, men vil tippe tidlig 2011. I og med at Metroid Other M og Galaxy 2 kommer neste år ser jeg for meg at Nintendo vil ha et storspill i 2011 også.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Tipper Nintendo kjører følgende schedule på storspillene sine:

August 2010: Metroid: Other M

November 2010: Super Mario Galaxy 2

November 2011: Zelda Wii

Ser for meg første trailer på E3 til sommeren.

Tror også vi ser Pikmin 3 eller hva det blir hetende i 2011.

Lenke til kommentar

Da er det så godt som offisielt: Legend of Zelda Wii vil dukke opp på E3-messen i 2010:

Zelda producer Eiji Aonuma has told ONM to expect surprises at next year's E3 as Nintendo prepares to reveal an overhaul of the critically-acclaimed series.

"So we have been trying something new in terms of the structure of the Wii version of the new Zelda game this time. I am really hopeful that people will be surprised with the changes we have implemented for this Wii version."

Aonuma also confirmed that alongside full MotionPlus support, we'll be able to see more of what his team have been working on at next year's E3. "I hope that we can show you something at the E3 show next year and it is something we are hopeful will be surprising," he added.

¨

Link

Lenke til kommentar

Forandringer fryder

Vi som Nintendo Wii gamere kan forvente oss så får vi en sverdfektig som blir mye bedre en det som er på Twilight Princess

Dem har sagt at med M+ vil neste Zelda bli mer autentisk innen kamp og slikt

Viss det blir nesten fri sverdfekting så blir jeg helvettes glad!!!

Lenke til kommentar

Gleder meg til vi får håndfast info. om den kommende tittelen, gjerne med in-game bilder/film fra dag.1 hadde vert supert :D

Håper også de kjører samme grafikkstil som TP i dette spillet, men samtidig håper eg på eit mye bedre soundtrack i denne omgang..det var lett forglemmelig i TP.

Lenke til kommentar

Synes det er greit at det blir samme stil som TP. Men regner med det blir enda bedre grafikk enn TP siden det var Gamecube-grafikk. Liker også celshading, Windwaker er blant mine favorittspill, inne på min topp 15 liste ivertfall og jeg har spillt hundrevis av spill. Men i og med at det blir brukt celshading i begge Zelda-spillene til DS hadde det blitt litt vel mye hvis det skulle vært det i dette nye også.

Lenke til kommentar

Cellshading grafikken i seg selv i Windwaker var faktisk ganske kul, eneste greia var at folk ikke så ut, alle så så små ut, litt å sånn chibikonsept. Designmessig likte jeg det ikke.. Så håper egentlig på cellshading i det nye, bare at det blir et kulere design.

Har det kommet noen ord om hvilken av Linkene som tar rolle i det nye Zelda spillet? (Hero of Time eller Hero of Winds etc)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...