Gå til innhold

Modern Warfare 2 - Ps3 eller PC?

Anbefalte innlegg

Alle FPS spill er bedre på PC, de som sier annerledes tar feil. FPS spill er laget for PC, selv spill som MW:2 som er konsollifisert er mye bedre å spille på pc, av den enkle grunn at man bruker mus og tastatur. Need I say more?

Tull....

Jeg har spillet til både PS3 og Pc. Jeg foretrekker PS3 utgaven LETT over pc versjonen..selv med sine skarpe textures og bedre pressisjon pga mus. Men jeg er bedre med kontrolleren og har mer kontroll på alle plan en jeg har med det gammle tastaturet.

Need I say more?

Prøver du å si at du er übernoob med pc eller hva er greia? Mus eier jo kontroller til konsoll LETT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle FPS spill er bedre på PC, de som sier annerledes tar feil. FPS spill er laget for PC, selv spill som MW:2 som er konsollifisert er mye bedre å spille på pc, av den enkle grunn at man bruker mus og tastatur. Need I say more?

Tull....

Jeg har spillet til både PS3 og Pc. Jeg foretrekker PS3 utgaven LETT over pc versjonen..selv med sine skarpe textures og bedre pressisjon pga mus. Men jeg er bedre med kontrolleren og har mer kontroll på alle plan en jeg har med det gammle tastaturet.

Need I say more?

Prøver du å si at du er übernoob med pc eller hva er greia? Mus eier jo kontroller til konsoll LETT

Om en er übernoob som du kaller det med kontrolleren så er det kun øvelse som kreves, i motsettning til mange av brukerene på dette forumet så spilte jeg spill lenge før mus kontroll ble implementer i fps spill.

Husker fortsatt vi sleit som pokker med å sikte med mus...hehe...det var helt for jævlig husker jeg vi synes. Men idag er det helt vanlig....

Samme er det med hånd kontrollerne... definitivt rart til å starte med.... Spesielt om en er en gammel traver på pc. Men en blir faktisk sykt god om en går inn for det. Savner selvf følsomheten og presisjonen med mus...men en kan ikke få i pose å sekk. Med kontrolleren så har en knappene plassert korrekt slik at en får brukt alt en har på en rask og god måte. Mens med et tastatur som er først og fremst laget til kontor bruk og har egentlig ikke forandret seg siden det kom for 101 år siden føles kronglette og på ingen måte ergo dynamisk som en kontroller.

det er vel smak og behag?

Jepp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...