VEH_InnleggNO Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Er du klar for ekstrem lastebilkjøring? Les hele saken Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Må vel nesten teste dette...laster ned nuh Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har prøvd det litt og en ting kan konkluderes. Drifting med 40 tonns tankbiler på isen er dritkult! Og jeg anbefaler alle å prøve å ha kameraet i førersete og kjøre gjennom isen. Skremmende morsomt Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hey hey, detta var virkelig artig. Gøy å se at 18 WoS endelig kommer seg litt Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg kjører vogntog til daglig i jobben min, så å også "kjøre" lastebil på PC'en tror jeg blir for drøyt! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Spillet kjører forøvrig noe dårlig på ATI-kort slik jeg opplever det. Har en maskin med Intel Core i7 920, 6GB 1600MHZ DDR3-ram og et Sapphire Radeon 4890 1GB skjermkort. Altså burde spillet kjøre flytende uten problemer. Dessverre gjør det ikke det. Hakker i vei gjør det, og det både med DirectX og OpenGL. Kanskje det kommer seg med nye drivere eller oppdateringer til spillet. Men hva vet jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå