mcgroven Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Venezuela-president Hugo Chavez tar opp kampen. Les hele saken Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Bra. Få ungdommen bort fra hjemmene og ut på gata. Lenke til kommentar
Legolin Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 haha! Håper virkelig at den var ironisk ment Uansett, Hugo har noen virkelig på kanten meninger og desværre for noen har han makten til å sette dem ut i livet... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Få disse individualitet-elskende, egoistiske volds-avhengige ungene ut for å leke med yo-yo. Høres ut som en plan det, Chavez Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Uhm.. er det bare meg, eller høres faktisk Mercenaries 2 ut som et ikke veldig fjernt konsept når den faktiske presidenten gjør noe slikt? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Og tradisjonelt leketøy skaper ikke egoisme? Hvorfor ikke bare forby alt som kan eies? Nå er det egentlig foreldrene som bør ha ansvaret for at barna vokser opp uten egoistiske tendenser, så Hugo er helt på villspor her. Endret 6. november 2009 av Leflus Lenke til kommentar
Stigtrix_InnleggNO Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 xD LOL! Det gjør vondt. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! *GISPER ETTER PUSTEN* AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Der ja.. Fikk igjen pusten... Dette er noe av det latterligste jeg har lest. Han sørger ihvertfall ikke for å bli mer populær. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Om gale idioter skulle få makt her i landet og gjøre noe slikt hadde jeg pakket sakene mine og flyttet ut av landet. Vet hva jeg har lyst å gjøre med slike mennesker men det er garantert en regel om å skrive slikt her...og det er vel generelt ulovelig også...... Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg forstår grunntanken hans bak dette, men det er vel andre tiltak som kan/bør iverksettes fremfor denne typen forbud. I den grad TV-spill er en del av bakgrunnen for voldshandlinger er TV-spillet bare en katalysator, det er alltid bakenforliggende årsaker. Disse blir imidlertid som regel ikke fremhevet i media fordi de ikke alltid er like åpenbare, eller fordi de ikke er salgbare nok. Hugo burde heller bruke tiden sin på f.eks. å bekjempe korrupsjonen i landet. Forresten synes jeg bestandig det er skummelt når statsledere opptrer i militærklær, det er som regel ikke et godt tegn. Ikke spesielt tillitsvekkende. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg ledde litt her, jeg skjønner hva han prøver på, og skape et kommunistisk samfunn ved å fjerne det som gjør at folk blir individuelle. Men fikk litt lyst til å spille World in flames jeg. Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hadde jeg hatt 9 liv skulle jeg brukt et av dem på å dra til Venezuela for å peke og le av ham i all offentlighet. Lenke til kommentar
BubbeluR Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Lærer ikke for tiden de fleste spill å samarbeide? Lyser mot alle Co-op spillene, og de fleste mmo som finnes. Men men... hva kan man gjøre? Uansett, jeg ler når jeg ser for meg gatene i Venezuela med alle barna med yo-yoer xD Må nesten tegne det bildet å sende det til Hugo ^^, Lenke til kommentar
Crispo Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Selv om jeg ikke nøvendigvis synes en person skal herske slik over andre voksene individer, synes jeg ikke nødvendigvis at tankegangen er feil. Jeg ser ikke bare fordeler med denne gamer-kulturen, hvor ungene konkurerer i hvem sine foreldre som har råd til best mulig utstyr. Og at man blir så flink til å samarbeide av å spille dataspill er vel heller ikke noe allmenngyldig prinsipp. Det jeg ser mer enn motsatt er at man blir limt til skjermen, og blokker ut omverden. Jeg sier ikke at jeg vil ha det slik i Norge, men er heller ikke trangsynt nok til å fordømme andre ideer enn de vi står for. Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 yo-yo er jo opprinnelig et kampvåpen... Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Kanskje noe drastisk, men er heller ingen tilhenger av fri bruk av voldsspill for ungdom, da jeg mener dette er skadelig for psyken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå