Odesseiron Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jula kommer tidlig for noen heldige utvalgte. Les hele saken Lenke til kommentar
Erik Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Damn you DICE! Lurte faktisk på om jeg skulle invistere i dette spillet, men lurer mer og mer på det nå. Hvis demoen blir noe ala BF:BC blir jeg skuffet, og det er MP som trekker meg til dette spillet *SKUFFET* Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvor er det man må ha forhåndsbestilt for å få tilgang til betaen? Planla å forhåndsbestille på Gamestop, men jeg må nok vurdere avhengig av hvor jeg må forhåndsbestille for å få spilt betaen! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Åååååååå! Jeg vil også ha! (misfornøyd barn) Har begynt å spille Bad Company igjen i det siste, og har samtidig begynt å se frem til oppfølgeren. Lydbildet spesielt er det som fenger meg mest, og i toeren hørs det ut som det blir fantastisk. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Herlig!! Elsket det første, selv om eg aldri fullførte enspiller delen ble det mange timer online Så dette ser man jo frem til! Endret 5. november 2009 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå