Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mer enn 100000 iPhone-applikasjoner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er utvilsomt mye rart på AppStore, men det er også de programmene som for meg er uunværlige. Spotify, Shazam, en rekke gode og underholdend spill und su wieter. Alt i alt er det et veldig vidt spekter av programmer tilgjengelig og sannsynligheten for å finne det du vil ha er helt klart over middels. Kvantitet er ikke nødvendigvis det samme som kvalitet, men med kvantitiet kommer også en større mulighet for kvalitet.

Lenke til kommentar

Man trenger jo ikke kjøpe en iPhone. Jeg er helt komfortabel med en iPod Touch for alle de spennende programmene, og så bruker jeg heller en HTC Touch Pro2 for å kommunisere med folk. Har ikke noe problem med å forholde meg til to forskjellige dingser; Gud har jo skapt meg med to lommer i buksene :D

Lenke til kommentar

Enig at det begynner å bli masse rart også på appstore....men sammenlignet med Android-Market er App-store fortsatt en fryd :-)

Der ser man hva som skjer. En hel bunke med ting som de skryter av, men aldri er brukt.

De burde heller si hvor mange som faktisk blir lastet ned fra isteden for hvor mange de har der bare liggende.

Det som ligger på Android-Market er mye bedre og mere seriøst enn App-Store. <_<

Endret av Jofa
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...