mobilen.no Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Utvalget i App Store har passert 100 000 applikasjoner. Takk, men jeg er forsynt. Eller? Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Det blir som med all annen kvalitet menneskene lager på alle andre områder..10 % av det er veldig bra..og den ene prosenten er genial kvalitet! ***..1%..*** Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Det er utvilsomt mye rart på AppStore, men det er også de programmene som for meg er uunværlige. Spotify, Shazam, en rekke gode og underholdend spill und su wieter. Alt i alt er det et veldig vidt spekter av programmer tilgjengelig og sannsynligheten for å finne det du vil ha er helt klart over middels. Kvantitet er ikke nødvendigvis det samme som kvalitet, men med kvantitiet kommer også en større mulighet for kvalitet. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Enig at det begynner å bli masse rart også på appstore....men sammenlignet med Android-Market er App-store fortsatt en fryd :-) Lenke til kommentar
eovti Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Man trenger jo ikke kjøpe en iPhone. Jeg er helt komfortabel med en iPod Touch for alle de spennende programmene, og så bruker jeg heller en HTC Touch Pro2 for å kommunisere med folk. Har ikke noe problem med å forholde meg til to forskjellige dingser; Gud har jo skapt meg med to lommer i buksene Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Enig at det begynner å bli masse rart også på appstore....men sammenlignet med Android-Market er App-store fortsatt en fryd :-) Der ser man hva som skjer. En hel bunke med ting som de skryter av, men aldri er brukt. De burde heller si hvor mange som faktisk blir lastet ned fra isteden for hvor mange de har der bare liggende. Det som ligger på Android-Market er mye bedre og mere seriøst enn App-Store. <_< Endret 9. november 2009 av Jofa Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Feiret de ikke en milliard nedlastinger tidligere i år, før det hadde gått tolv måneder? Og det er da ikke gærent å påpeke hva som er tilgjengelig selv om det ikke brukes. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Ikke forsynt helt enda, nei.. Prøv Adventskalenderen nå som Jul og Advent nærmer seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg