Dan-Levi Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Dette er flott, har ikke lest videre eller sett på det, men Epic fikk jeg brått respekt for. Lenke til kommentar
Corvwyn Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Editoren til Unreal Tournament 3 har vært ute ja, men dette er et development kit så man kan lage et hvilket som helst spill med selve motoren. Litt mer hardcore Tror nok jeg må ta en titt på denne, selv om jeg har tenkt å lage en custom game engine. Endret 6. november 2009 av Corvwyn Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Endelig kan jeg lage mitt fppss (first person pedofile sexual simulator) som heter Lommemannen : Slitasje i lommene Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ser liksom ikkje poenget, lisensa er vanvittig resktriktiv. Eg ville heller satsa på xreal som er open source og basert på quake3 med masse tillegg. Lenke til kommentar
rzr_InnleggNO Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Flott at flere får komme til i bransjen, men jeg annbefaler heller å lese "C# for dummies" og laste ned XNA Game Studio hvis dere vil komme dere i gang. Endret 9. november 2009 av rzr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå