mobilen.no Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Apples iPhone suger, hevder Cnet, som i en lenger artikkel gir telefonen det glatte lag. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ja, iPhone 3G og især 3Gs er dårligere mobiltelefoner grunnet innsparing på matriale. Dette resulterte i dårligere høyttalere og skjermer enn hva 1. generasjon iPhone (som var en meget god mobiltelefon) hadde. Legger man en 3G og 3Gs på siden av 1. gen og alle har ett bilde med mye hvitt i på skjermen ser man tydelig kvalitets forskjellen! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det kalles vel for en spissa journalistartikkel som skaper spenst rundt både cnet og iPhone og hvor all reklame er god reklame! Og disse ordene mine her er enkelt og lett skrevet fra min vidunderlige suverene mobile surfemobiltlf : iPhone 3Gs Dog kommer Htc Hd2 og Nokia N900 anyday nå,jeg får gi dem en sjanse!.. hihi Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Selvfølgelig! Apple kan bare design og brukervennlighet. De suger på alt annet. Hater blodsugerne Apple! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) En ting de har tabbet seg litt ut på er wifi, den er litt buggete. Ellers er jeg knallfornøyd. + Batteritiden da, men den er jo ganske dårlig på samtlige smartphones. Endret 5. november 2009 av Thomas Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 HTC HERO!!!! (Er ikke noe mer å si) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Selvfølgelig! Apple kan bare design og brukervennlighet. De suger på alt annet. Hater blodsugerne Apple! Sterke ord. Lyst til å utdype dem litt? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Er nettopp for noen timer siden frigitt en hovedartikkel i magasinet ´Fortune´ hvor Apple´s sjef Steve Jobs er internasjonalt kåret til : ´The CEO of the decade!´ Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg visste denne dagen ville komme hele tiden.. Nokia lager solide mobiler, med UTGANGSPUNKT i å ringe, ikke utgangspunkt i en MP3-spiller, hvor de tenkte å legge til en billig mikrofon samt mono-høytaler. Merk dere dette: Min Nokia 5800 tar bedre lydopptak enn PCen min som har en ekstern mikrofon som kan fange opp mye mere lyd. Imens min 5800 har bare et bitte lite hull. Synd at kvaliteten kun kan utnyttes via 3G nett og ikke gjennom EDGE. Husk, CEO er ikke basert like mye på hva de lager, han kan godt være en stor skrytepave angåenda at han er CEO. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Opplever alt det de her skriver, men ville uansett ikke gå tilbake til Nokia N85 som ikke gidder kommunisere med integrert BT i bilen med mindre jeg installerer ekstraprogrammer osv osv...... iPhone er en gøyal dings, men som tlf litt begrenset... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Derfor man bruker en telefon med Android, som HTC Hero ! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 ja, og så snakker man om hvor mye du får for pengene? Mye blings ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg