mESA Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg kjøpte FNR4 og Fifa 2010 fra VGP, altså Cannada. Men spillet lagger når jeg spiller det online. Heldigvis spiller jeg ikke mye online, men hvis jeg prøver, så er det uspillbart. Er dette fordi det ble kjøpt fra en annen region? Det er jo sonefri, så trudde den fant ut hvilke sone som var best å koble seg til elns. Hvis det er det som er problemet, hvordan fixe, om mulig? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 PS3-spel er sonefri, men multiplayer-delen er ikkje nødvendigvis det. Korleis dette er for dei to spela veit eg ikkje, men om alle kampane laggar kan det jo vere at du kun speler mot folk i nord-amerika. Det kan sjølvsagt også vere andre ting som gjer det. Du kan jo til dømes først finne ut om nokon av dei du spelar mot er frå europa eller ikkje Lenke til kommentar
mESA Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Finner ingen plass jeg kan velge sone, feks på FNR4, så kan jeg velge "ranked" eller "unraked" Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Har du muligheten til å låne samme spill fra en kamerat e.l. i europeisk versjon, og deretter se om det fremdeles lagger? Jeg importerer de fleste spillene mine fra vg+. Men jeg spiller ikke mye online. Demon's Souls er importert, men funker utmerket online. Derimot er ikke Little Big Planet importert, men det fungerer ikke særlig godt online. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Ingen av kompisene mine har samme spill, men men, online er ikke så viktig. Kjekkere å slå kompiser 1v1 i stua istedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå