Treningsmagasinet.no Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Den første snøen har kommet i store deler av landet, og det er på tide å finne fram igjen skiene. Både skiglede og teknikk er i stor grad avhengig av at man får til god glid og trygt feste på skiene. Les saken her Lenke til kommentar
Treningsmagasinet Gjest Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Takk for mange gode tips!!!! Lenke til kommentar
Treningsmagasinet Gjest Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Flott at dere tør å nevne alternativet med kun stålsikling av ski. Jeg gjorde ett forsøk med dette før Birken i år og valgte å gå på ski uten glider. Hadde bedre glid enn alle jeg gikk sammen med i min pulje og tok merke for første gang på 20 År. Jeg kommer jeg til å prioritere tid til trening og familie fremover og veldig lite til gliding fremover. Billig er det også:-) Absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
Treningsmagasinet Gjest Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Stålsikling = Enig! Jeg har tre jenter som går aktivt, samt går selv litt aktivt også. Stålsikling forenkler skipreppingen radikalt og man kan prioritere å GÅ mest mulig, ikke styre seg forderva med preppingen. Testa dette ut på slutten av sesongen i fjor og går 100% over på stålsikling fra 09/10-sesongen. Har lagt ut mye info om stålsikkling på bloggen vår HER: http://teameilertsen.blogspot.com (se etiketten "skiprepp & tips) Lenke til kommentar
Treningsmagasinet Gjest Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Bloggen har adresse teameilertsen.blogspot.com (adressen kom av en eller annen grunn ikke med i forrige innlegg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg