OHJohansen Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Sjekk ved hjelp av vår speedometertjeneste hvem som tilbyr den raskeste internettforbindelsen der du bor. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Jaha? DE bør vel ha en speedometer test som fungerer først? Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Kan du si noe om hva som ikke fungerer med speedometermålingen? Har testet speedometeret for å måle hastigheten her på jobben noen ganger nå, men kan ikke se at det er noe galt. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Testen laster ned et bilde (teknofil-logoen), og etterpå står det en mye lavere hastighet enn det jeg har. Når jeg tester på bredbandskollen.se får jeg riktig resultat. Jeg for også riktig på speedtest.net men synes bredbandskollen.se er mye bedre, da man slipper alt dilldallet og kartfjaset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg