bjodol Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hallois folkens! Nå er jeg her igjen! Denne gangen lurer jeg på om jeg kan få intervjue en MMORPG spiller! Som mine siste tråder er dette også i forbindelse med skoleoppgave! Hadde vært knall om noen av dere MMORPG spillere der ute kunne svare på de 11 raske spørsmålene som jeg og min klassekompis har satt sammnen! Legg gjerne ved Screenshots eller linker til videoer dersom dere har det! TAKK PÅ FORHÅND!!! Her er spørsmålene: 1. Hvor lenge har du spilt ditt MMORPG? 2. Hvilket MMORPG er det du spiller? 3. Hvorfor startet du med dette MMORPG? 4. Spiller du på en flere en eller flere charer? 5. Hva er navnet på din hoved-char? Hadde du kunnet sende noen screenshots av din char? 6. Hvor mye spiller/spillte du igjennomsnitt i uka? 7. Har du fått noen RLF (real life friends) igjennom ditt MMORPG? 8. Er du medlem i noen form for samfunn i ditt MMORPG (guild, etc)? Hvis ja, kan du fortelle litt om den? 9. Dersom du er medlem av et samfunn i ditt MMORPG, har du noen gang møtt noen av dem i det virkelige livet, som for eksempel på The gathering eller andre datasammenkomster. 10. Er det en spesiell hendelse eller "moment" som du husker spesielt godt, som du kunne tenke deg og dele med oss? (Send gjerne med screenshots eller videoer dersom du har det). 11. Andre ting du skulle ønske du kunne legge til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå