mobilen.no Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Opera hevder deres nye nettleser for Symbian-mobiler er dobbelt så rask som forgjengeren Les saken her Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 50% er ikke dobbelt så rask. Virker meget bra ut i fra det jeg har testet av den. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg får bare "not enough memory" på min 5800 når jeg åpner facebook eller ny fane:( Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 velkommen etter... denne nyheten kom amobil.no med igår.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Er Opera Mobile enormt krevende for internminne? På min N95 får jeg svært aggresive feilmeldinger med "Minne fullt. Lukk noen programmer og prøv igjen" (har ingen andre programmer åpne). Har ikke dette problemet med Nokias egen nettleser eller Opera Mini Lenke til kommentar
Cevillan Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Er Opera Mobile enormt krevende for internminne? På min N95 får jeg svært aggresive feilmeldinger med "Minne fullt. Lukk noen programmer og prøv igjen" (har ingen andre programmer åpne). Har ikke dette problemet med Nokias egen nettleser eller Opera Mini Edit: Må bare legge til at dette gjelder kun når jeg er på vanlige nettsider, ikke wap. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Er Opera Mobile enormt krevende for internminne? På min N95 får jeg svært aggresive feilmeldinger med "Minne fullt. Lukk noen programmer og prøv igjen" (har ingen andre programmer åpne). Har ikke dette problemet med Nokias egen nettleser eller Opera Mini The Truth About Opera Mobile 10 Memory Usage Du har vel en gammel N95 med lite minne da? Lenke til kommentar
Cevillan Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) The Truth About Opera Mobile 10 Memory Usage Du har vel en gammel N95 med lite minne da? Tydeligvis... Crap! Da har jeg enda et argument for å rettferdigjør en HTC Touch HD2 når den kommer! Takk for linken, prikken! Endret 5. november 2009 av Cevillan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg