Øystein.F. Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Perfekt julegåve til den som hatar seg sjølv. Les hele saken Lenke til kommentar
baltie Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er du en anelse bitter siden du måtte anmelde dette istedenfor Dragon Age? Underholdende lesing, i alle fall! Heldigvis driver jeg ikke med selvskading, så dette spillet skal få stå igjen i butikkhylla. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 jeg er bitter fordi dere anmelder den her dritten i stedet for dj hero Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 jeg er bitter fordi dere anmelder den her dritten i stedet for dj hero Anmeldelse av DJ Hero kommer, fra en annen skribent. Lenke til kommentar
Mr.T_InnleggNO Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Fikk nesten lyst til å prøve det bare for å se om det virkelig er så nådesløst og jævlig... Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Huff, dette hørtes ikke bra ut! Håper det går bedre med deg nå, Øystein Er ikke helt sikker på om det jeg nettopp leste var en anmeldelse eller en advarsel, men det var moro å lese! Jeg skal hvertfall styre unna dette spillet nå. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hehe dette spillet fekk jo nesten samme karakter som du ga Uncharted 2 får en tid tilbake øystein Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Unødvendige innlegg om både Uncharted 2-anmeldelsen og nynorsk er fjernet. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Likte den anmeldelsen veldig godt, hehe. Men det virker ikke som at det fortjente to i det hele tatt ut ifra hva du skriver. Et spill som irriterer deg meget og gjør at du sitter igjen med en dårlig følelse fortjener ikke en 2'er selv om enkelte deler er helt okei. meeen, etter og sett hvordan dere vurderer karakterene så er toern helt perfekt, jaja. Artig anmeldelse og bra du har flere bilder i anmeldelsen slik av man får sett litt av den tjukke fargesprakende grafikken Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Vanvittig vittig skrevet. Gjorde en negativ anmeldelse til noe svært morsomt og positivt. Kudos! Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Alltid morsomt å lese skikkelig slakt. Spillindustrien har blitt såpass stor og voksen at skikkelige drittspill er rimelig sjelden nå til dags(bortsett fra til en viss konsoll), men desto morsommere når det først kommer. Det jeg derimot likte best, var at du til tross for ditt hatske forhold til spillet, klarer å anerkjenne de positive sidene ved det og løfte det opp fra bunnkarakter. Kudos! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Interssant å se spill bli slakta bare fordi anmelderen er dårlig taper. Håpe han der aldri anmelder Demon's Souls. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå