Bromlexl Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Tittel og undertittel sier vel det meste. På Xbox er det slik at hvis man spiller 2 player på et spill, så må man logge seg inn med ny profil eller en gjesteprofil. Vil det være slik i borderlands på PS3 også. Eller vil den ekstra spilleren bare bli regnet som en gjest, og det er bare personen med hovedprofilen som får trophies. Er det noen som har spillet på PS3, som har funnet ut hvordan det virker? Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg spilte det med kona, men hun så ut til å "spille med min profil", som jeg også gjorde. Så da er nok svaret nei. Om ikke det er noe jeg har oversett. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Takker for svar. Da blir det nok til at jeg ønsker meg spillet til jul, også kjøper jeg en egen versjon til dama etterpå, slik at vi kan spille sammen online. (vi har hver vår PS3 og HDTV). Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Trikset er at du oppretter flere "Characters" på din PSN-profil. Altså kan du opprette to profiler, der dere spiller på én hver. Du kan ha så mange profiler du vil, og dere kan uten problemer bytte profiler om det er ønsket. Hva troféer angår lagres de utelukkende på PSN-profilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå