Gå til innhold

Vektløfting og trening [prestasjoner]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
150 høres fordømte mye ut. og det var mekanisk "skeiv" benkpress, (så sånn ut på tegningen din). den mekaniske greie på helsestudio her jeg bor går jo maks til 97,5kg. og alle de prestasjonene dine ser veldig store ut i forhold til vekta@høyden din...

 

vet, men er sterkere enn folk på min alder som både er høyere å tyngre enn meg, vet ikke hva som er galt med meg - har heller ikke tapt i håndbakk mot noen på min alder :shrug:

 

 

call me super, supergeek! :roll:

Lenke til kommentar

å ikke tape i håndbak er ganske enkelt da, det klarer jeg også å jeg er mildt sagt svak! men jeg klarer det bare med høyrehånda (selv om jeg er venstrehendt), på et eller annet vis klarer jeg å låse leddet totalt så de må nesten knekke leddet mitt om de skal vinne... ganske kjekt :D

Lenke til kommentar
å ikke tape i håndbak er ganske enkelt da, det klarer jeg også å jeg er mildt sagt svak! men jeg klarer det bare med høyrehånda (selv om jeg er venstrehendt), på et eller annet vis klarer jeg å låse leddet totalt så de må nesten knekke leddet mitt om de skal vinne... ganske kjekt :D

 

du taper nå som regel til slutt da selv om du holder ut lenge :p

Lenke til kommentar
å ikke tape i håndbak er ganske enkelt da, det klarer jeg også å jeg er mildt sagt svak! men jeg klarer det bare med høyrehånda (selv om jeg er venstrehendt), på et eller annet vis klarer jeg å låse leddet totalt så de må nesten knekke leddet mitt om de skal vinne... ganske kjekt :D

 

Lett og ikke tape? Bor like ved (Par hundre meter) Ifra Norgesmesteren i håndbak jeg. Tror ikke det er så lett og ikke tape mot han.

 

Kjenner også en person som er med på stevner og slike ting og han er grådig sterk. Han taper bare mot personer som trener håndbak og slike ting.

Han tar alle andre jeg kjenner uten problemer. Så Det kommer jo ann på hva slags personer du møter. Det er jo ikke så vanskelig og låse opp din låsing av armen da. Hvis man har litt teknikk.

Lenke til kommentar
å ikke tape i håndbak er ganske enkelt da, det klarer jeg også å jeg er mildt sagt svak! men jeg klarer det bare med høyrehånda (selv om jeg er venstrehendt), på et eller annet vis klarer jeg å låse leddet totalt så de må nesten knekke leddet mitt om de skal vinne... ganske kjekt :D

 

Lett og ikke tape? Bor like ved (Par hundre meter) Ifra Norgesmesteren i håndbak jeg. Tror ikke det er så lett og ikke tape mot han.

 

Kjenner også en person som er med på stevner og slike ting og han er grådig sterk. Han taper bare mot personer som trener håndbak og slike ting.

Han tar alle andre jeg kjenner uten problemer. Så Det kommer jo ann på hva slags personer du møter. Det er jo ikke så vanskelig og låse opp din låsing av armen da. Hvis man har litt teknikk.

 

som CFD sier så er det ikke bare å låse armen nei. da går det gæli :lol:

hadde vært gøy å være norges mester i håndbakk :D

*legge seg i hard trening*

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Alder: 24

Hvor lenge: 1 år (kjøpte meg en benk som jeg kan stille inn hele ryggen på selv, skråbenk er jævlig i forhold til "vanlig". Når ryggen er helt oppe er jeg litt nervøs for å miste stanga bakover)

Prestasjon(er): ? (det er ganske dyrt for jern) men jeg har 65 + stang på 10 som jeg tar 3 x 10 ganger annenhver dag) Og så blader jeg til og ifra jobben. Tar ca 1t30min til jobben. 40 min hjem.)

Høyde/vekt: 1.82cm/80kg (nå i sommer har jeg gått ned 5 kilo fordi varmen tar knekken på hungeren min).

 

Er det noen her som tar noe? -Ikke noe sånn som Deca, men heller sånn som man får kjøpt i helsekostbutikker? Kreatin ol.

Lenke til kommentar

Før sommeren og tidlig på sommeren (fram til 1.juli) tok jeg Kreatin ,men siden ikke jeg trener noe særlig på sommeren gidder jeg ikke og ta noe. Skal også muligens kjøpe en 4kg boks med Whey når jeg begynner og trene igjen.

 

Hadde det ganske morsomt igår når jeg trente. Men jeg har gått ned endel i de fleste øvelsene da. Litt kjipt ,men det er slikt som skjer når man har ferie. Vi trente bryst og curl da. Tok btw 25.5kg i curl da. Da hadde jeg tatt litt først så jeg satser på 26.. Da er jeg forbi hartge hvis han ikke har trent i det siste =D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

RIP, hvis du tar 150 kg i skråbenk da er du sånn ca supermann!!!

særlig 5*!

tror faktisk ikke på deg i det hele tatt!

150 kilo i skråbenk, eller benk, er umulig uten å trene en stund først.

svend karlsen som har vert verdens sterkeste mann tok 100 kilo i FLATBENK første gangen han løfta, og jeg tviler på at du klarer så mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Det er ikke skråbenk det RIP tar 150 kg på, hvis det hadde vært det, så hadde han vært verdens sterkeste 16/17 åring i den øvelsen.hvis han ikke har trøkt testo siden han var 12 åring.

Selv er jeg 25, trent i litt over 5 år.

Har tatt 150 i benkpress (1 gang) :, 180 i knebøy,skrå klarer jeg vel maxløft på 120-125 i stativ.

Rivaldo:kreatin er bra, men ikke bruk det noe stort lenger enn 8 uker av gangen.Det er også mye kreatin som ikke fungerer i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...