Platini Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Når snøen ønsker julen velkommen, dukker det også opp en rekke fristelser. Da jeg var barn gledet jeg meg til pakkene, med årene har jeg gledet meg til julen på grunn av alle gode matskikkene. Kanskje litt å ta i, men jeg har alltid vært svak for julemat Jeg kan tenke meg at det er flere som sitter i samme båt som meg. Dessverre er jeg nok ikke noe kaptein materiale, for jeg har allerede forlatt den skuta og jobbet knallhardt det siste halvåret med å gå ned i vekt. Jeg prøver å spise sunt og trene. Nå som jobben har begynt å lete så smått etter catering firma som kan levere oss julemat på julebordet, er jeg i gang med å sjekke om det finnes catering for oss som kun liker sunn mat? Noen som har erfaring? Lenke til kommentar
Kongsverre_InnleggNO Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Vil tro de fleste cateringfirma kan levere sunn mat til dere om du ønsker. Men..... Hvorfor bry deg om slanking på den ene dagen i året det er julebord?? Det er det du gjør hver dag som teller ikke det du gjør en gang i blant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå