Gå til innhold

Modern Warfare 2 Hardened edition?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har som mange andre lyst på remaken av CoD 1 når jeg bestiller eller kjøper MW2. Det viser seg at CoD er en timed exclusive til MW2 spesialutgavene og jeg har derfor bestemt meg for å kjøpe Hardened Edition. Problemet er at jeg ikke har en anelse om hvem som tar inn spillet på release, og hvor det kommer til å være billigst.

Det er temmelig urovekkende at Platekompaniet og PlayX er de eneste som har produktet tilgjengelig for forhåndsbestilling, og prisen ligger på henholdsvis 899, og 990. Altså legger de opp til at man skal betale 400-500 kroner for en metallboks, CoD1 remake (arcade størrelse), og et artwork-hefte (som er relativt lite påkostet). Dette må da være en feil?!

Kommer prisen til å ligge på dette i butikkene også? Er det mulighet for å bestille det fra utlandet kanskje? Hvor er det billigst og raskest isåfall?

PS. Hvis noen lurer på hvorfor jeg vet at artwork-heftet er lite påkostet, så er det fordi det for lengst foreligger scans av hele heftet rundt om kring på weben.

Endret av MixTheMaster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da snakker man "elleve hundre" spenn for et spill altså. Men er det med en remake av CoD 1 som kun er mulig å få tak i ved å kjøpe hardened edition?

Det MÅ være en feil. Listeprisen i USA er $80 og de fleste selger den for mindre. I England er det £60.

Hardened Edition består av: MW2, Steel Case, Artwork hefte, CoD1 remake. CoD1 remaken vil slippes separat som en frittstående Xbox Live Arcade og PS Network tittel etter en viss tid. Hvor lenge man må vente er ennå uvisst. Men jeg vil tippe en gang på nyåret.

Endret av MixTheMaster
Lenke til kommentar

Da snakker man "elleve hundre" spenn for et spill altså. Men er det med en remake av CoD 1 som kun er mulig å få tak i ved å kjøpe hardened edition?

Det MÅ være en feil. Listeprisen i USA er $80 og de fleste selger den for mindre. I England er det £60.

Hardened Edition består av: MW2, Steel Case, Artwork hefte, CoD1 remake. CoD1 remaken vil slippes separat som en frittstående Xbox Live Arcade og PS Network tittel etter en viss tid. Hvor lenge man må vente er ennå uvisst. Men jeg vil tippe en gang på nyåret.

Ok. Da går jeg for standard edition.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...