Gå til innhold

Betal kun for kanalen du ser på

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det lønner seg ikke. RiksTV passer best for pensjonister, fattige studenter og sosial klienter... Og da kun med NRK pakka. For alle andre er det kun Canal Digital sitt kanalutvalg som gjelder, ikke minst i HD.

Itillegg ble THOR 6 satelitten skutt opp nå, bare den alene vil gi mulighet for 68 nye HD kanaler fra Canal Digital. RiksTV er dødfødt som formidler av HDTV...

Lenke til kommentar

De HD-kanalene du henviser til sender stort sett oppskalerte standardprogrammer som man like bra oppskalerer med dekoderen. BBC HD er unntaket, de sender ordentlig HD, men tre programmer som går om igjen og om igjen hele tiden: er det kvalitet?

Endret av ruhande
Lenke til kommentar

Hva faen skjer med mennesker og hd egentlig? 1av2 ser ikke forskjell på hd og digital tv uansett.

Store utvalget til canal digital? 68 ny hd kanaler? har du drukket noe du ikke tåler? ja de kan tilby så masse i nettet sitt. men tviler på at vi får 68 nye hd kanaler med det første. Grow up people. Riks tv suger. De har ikke plass til flere kanaler i nettet sitt det er fullt opp. De som er har best plass er de som driver med kabel tv. Satelit er oldtids. Ikke noe jeg sier. Jobber med det

Lenke til kommentar

Når RiksTV ikke har dekning verken hjemme (Kragerø) eller på hytten(Vrådal) kan de glemme å få oss som abonnement, uansett hvor gode tilbud de måtte ha. Vi kjøpte to bokser, en for hver plass, men fikk ikke brukt noen av dem noen av plassene. Pengene fikk vi heller ikke tilbake så vi endte opp med å betale to årsabonnement for noe vi aldri fikk brukt til tross for at de sa vi skulle ha dekning. Nå har vi parabol i Vrådal og tv sammen med fibernettet hjemme.

Lenke til kommentar

Hva om man sender inn kortet , og ikke kan ta inn

TV i det hele tatt .Begynner å bli mektig lei av å

betale på "ting" jeg bruker så lite at jeg

utmerket godt , kunne klart meg uten .

Dette var vel ikke intensjonen , da jeg kjøpte ;

Riks TV-pakken ,men OLA-dunk er født til å "Melkes".

BILLIG , i forhold til andre land , "Hvilke".

Det er vel ingen som tvinger deg til å abonnere på noe du ikke vil ha? Eller...?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...