OHJohansen Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 RiksTV har introdusert Fritt Valg ? men lønner det seg? Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Nei, det lønner seg ikke. RiksTV passer best for pensjonister, fattige studenter og sosial klienter... Og da kun med NRK pakka. For alle andre er det kun Canal Digital sitt kanalutvalg som gjelder, ikke minst i HD. Itillegg ble THOR 6 satelitten skutt opp nå, bare den alene vil gi mulighet for 68 nye HD kanaler fra Canal Digital. RiksTV er dødfødt som formidler av HDTV... Lenke til kommentar
ruhande Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Svineinfuensaen har vært hard mot deg skjønner jeg! Håper hjernecellene dine ikke er helt fotapt. RiksTV's kanaltilbud er mer enn bra nok for de fleste og har også TV2 HD, den eneste HD-kanalen som er verdt å se på. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 ruhande, det må vel være du som har problem med hjerneceller. Det kreves vel ikke mange av dem for å se på såpekanalen tv2. Å påstå at det er den eneste HD-kanalen som er verd å se, er temmelig useriøst, når det f.eks. finnes History HD, Animal Planet HD, BBC HD, osv. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 TV2? Stort sett bare preget av det ene jallakonseptet etter det andre. Og flere blir det sikkert med den dårlige økonomien TV2 har... Nei, gi meg heller Eurosport HD og Canal Plus Sport HD. Blir spennende å se hva som kommer av nye HD kanaler på THOR 6 og hvordan Telenor og Canal Digital sin 3DTV satsning blir på nevnte satelitt. Lenke til kommentar
ruhande Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 (endret) De HD-kanalene du henviser til sender stort sett oppskalerte standardprogrammer som man like bra oppskalerer med dekoderen. BBC HD er unntaket, de sender ordentlig HD, men tre programmer som går om igjen og om igjen hele tiden: er det kvalitet? Endret 4. november 2009 av ruhande Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Hva faen skjer med mennesker og hd egentlig? 1av2 ser ikke forskjell på hd og digital tv uansett. Store utvalget til canal digital? 68 ny hd kanaler? har du drukket noe du ikke tåler? ja de kan tilby så masse i nettet sitt. men tviler på at vi får 68 nye hd kanaler med det første. Grow up people. Riks tv suger. De har ikke plass til flere kanaler i nettet sitt det er fullt opp. De som er har best plass er de som driver med kabel tv. Satelit er oldtids. Ikke noe jeg sier. Jobber med det Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Hva om man sender inn kortet , og ikke kan ta inn TV i det hele tatt .Begynner å bli mektig lei av å betale på "ting" jeg bruker så lite at jeg utmerket godt , kunne klart meg uten . Dette var vel ikke intensjonen , da jeg kjøpte ; Riks TV-pakken ,men OLA-dunk er født til å "Melkes". BILLIG , i forhold til andre land , "Hvilke". Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Når RiksTV ikke har dekning verken hjemme (Kragerø) eller på hytten(Vrådal) kan de glemme å få oss som abonnement, uansett hvor gode tilbud de måtte ha. Vi kjøpte to bokser, en for hver plass, men fikk ikke brukt noen av dem noen av plassene. Pengene fikk vi heller ikke tilbake så vi endte opp med å betale to årsabonnement for noe vi aldri fikk brukt til tross for at de sa vi skulle ha dekning. Nå har vi parabol i Vrådal og tv sammen med fibernettet hjemme. Lenke til kommentar
ruhande Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Hva om man sender inn kortet , og ikke kan ta inn TV i det hele tatt .Begynner å bli mektig lei av å betale på "ting" jeg bruker så lite at jeg utmerket godt , kunne klart meg uten . Dette var vel ikke intensjonen , da jeg kjøpte ; Riks TV-pakken ,men OLA-dunk er født til å "Melkes". BILLIG , i forhold til andre land , "Hvilke". Det er vel ingen som tvinger deg til å abonnere på noe du ikke vil ha? Eller...? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Tilbudet fra RiksTV er bare latterlig. Skal det ha noen hensikt med fritt kanalvalg burde en få kr 30 i avslag pr kanal pr mnd en velger vekk fra rikspakken. 5 frittvalgte kanaler til samme pris som for hele rikspakken(15kanaler)?? Hva slags prispolitikk er det? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 7. november 2009 Rapporter Del Skrevet 7. november 2009 Men det var ikke mange kanaler en kan velge mellom da. Min pakke ville sett ut som dette : Tv2, Tv3,TvN,Viasat Motor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg