Tom-H. Stavik Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hvordan sletter jeg e-postene som legger seg i Innboksen? Jeg får bare til å "merke for sletting" men vet ikke helt hva jeg skal gjøre videre...? Lenke til kommentar
Trio Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 hvor fikk du oppsett til det.? Du kan jo prøve å trykke på c knappen Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hadde det samme problemet med t68(i).. Det var nesten umulig å slette. Vet ikke helt om jeg fikk det vekk til slutt, er ikke helt sikker.. Kanskje det står noe på siden du fant det? Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 hvor fikk du oppsett til det.? Du kan jo prøve å trykke på c knappen Jeg gikk på www.netom.no (visst du har netcom da)-->på høyre siden står det sånn "kom i gang med mms,epost,internett,wap-->også "epost"... Men du må ha en epost konto hos netcom for å bruke den.Det er gratis å registrere seg...men når du har fulgt bruksanvisningen der skal det vere klart til å bruke epost..gikk ihvertfall greit med meg Med telehor: http://telenormobil.no/partner/tjenester/mms/oppsett/ Lenke til kommentar
pkjpal Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 merk de mld som skal slettes og trykk send motta Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 merk de mld som skal slettes og trykk send motta haha:D det funka men hva ****** har send/motta med sletting å gjøre? snÅlt syns jeg thnx anyway Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå