Joachim_F Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det neste spillet fra Penumbra-skaperne heter Amnesia. Les hele saken Lenke til kommentar
Mantra10000 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 "og disse åndene nøyer seg ikke med å smelle litt i dørene." Godt skrevet . Spillet blir sikkert meget bra..... Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Likte Penumbra veldig godt, så ser fram til dette her. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Elsker Penumbra-serien! Lenge siden jeg har vært så skremt av et spill som når jeg spilte det første! Toa gjorde vel også litt inntrykk. Lenke til kommentar
pululf_InnleggNO Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 penumbra-serien er noe av det sykeste jeg har spillt, og slår alle andre "skumle" spill slik som FEAR, dead space, silent hill, etc. Penumbra er det eneste spillet som har fått meg til å gjemme meg bak en kasse i 7 minutter før jeg turde å gå videre i spillet. FY FAEN DET ER SYKT Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Dette ser jeg veldig frem til. Penumbra gjorde meg livredd, spesielt nummer 2. Spill som fokuserer på psykologisk skrekk er det som virkelig gjør meg redd. FEAR, Condemned, Doom osv er ikke særlig skummelt, men det kan ha sine øyeblikk de også. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Gleder meg til å tisse i buksa av skrekk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå