mobilen.no Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 En slettet SMS behøver ikke være tapt for alltid. Slik kan du gjenopprette den. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Denne artikelen er jo bare tull. Var kanskje interessant for 7 år siden, men i dag lagres vel alle SMS i telefonen og ikke på SIM-kortet lenger. Hvorfor skal da slettete meldinger finnes på sim-kortet... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 hvor mange bruker en telefon i dag som lagrer sms på sim? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er heilt enig med dei to forgje innlegga.SimCon programvaren var aktuell da den første gang kom på markedet,men det er forholdsvis mange år siden.Det finnes nok noen som framleis bruker mobiler som lagrer tekstmeldinger på SIMkortet.Eg har ca 700 meldinger lagret på mobilen og kan med å modifisere firmvaren til å takle 2000 meldinger.Men,kommer ikkje til 2 gjære det da mobilen vil bli treigere.Eg tar regelmessig backup av meldingene.Da minsker eg faren for at eg mister dei om andre bruker mobilen eller om den skulle bli stjelt. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Denne artikkelen burde slettes eller få dato 1.7.2002 SMS lagres ikke på sim-lenger. MMS har aldri (!) blitt lagret på SIM. Mange feil i artikkelen, i tillegg er den helt urelevant. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Finner ikke noe om at man kan få den gratis hvis man jobber i politiet. Noen som kan hjelpe her? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Iphone er bestetelefonene ever as lol Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Dette er bare tull ja.. mindre en 2 % av telefoner burker sim minnet. Kanskje aktuelt om du bruker en Nokia 1208 eller 1100.. Kunne sagt mye om dette, men lar være da det er forensic.... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Utrolig hvor mange gamle mobiler som fremdeles er i bruk. Mange lagrer viktige SMSer på SIM, for det er enkelst om du skal bytte mobil. Uansett står det også om SMS som er lagra på mobilen, og det er under det punktet det står om MMS som kan overskrive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg