AndersT2 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 har kaaza byttet navn, kommer ikke opp det som det gjorde før når jeg gikk til www.kaaza.com. er det andre programmer som er som imesh, hvor man kan kople fra og fortsette på nedlastingen en annen gang? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Prøv KazAa du :wink: Er ikke den full av spyware og slikt da som før? Vil man ikke finne mange spy-links når man tar en ad-aware scan etter å ha installert "vanlig" kazaa? Bruker nå kazaa lite (versjonen uten spyware etter hv ajeg har hørt) Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Kazaa, eller alle former for p2p er vel ikke det lureste å drive med hvis du er redd for spyware nei... Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Kazaa K++ er vel omtrent det samme som Kazaa Lite. (K Lite 2.4 og K ++ 2.4 er så å si samme program) Inneholder en del funksjoner som man nesten må ha dersom man skal bruke Kazaa. Du kan laste ned K ++ 2.4 her: http://www.softnews.ro/public/cat/10/6/10-6-25.shtml Det er nyeste versjon ca. en uke gammel. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Brukte imesh før....vldig politlig...lite spyware og ganske stabil og god nedlastigshastighet for nedlasting av divx, men dette fokker seg i winXP.....etter jeg installerte det stod cpu fast på 100% ytelse hele tiden og alt lagget så det måtte jeg fjerne (men bruker det på min maskin #2 med win98 uten problemer :wink: ) Noen som har peiling på DC (DirectConnect) har det men blir bare disconnecta uansett hvor jeg går og tror jeg famler i blinde :o ) Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Brukte imesh før....vldig politlig...lite spyware og ganske stabil og god nedlastigshastighet for nedlasting av divx, men dette fokker seg i winXP.....etter jeg installerte det stod cpu fast på 100% ytelse hele tiden og alt lagget så det måtte jeg fjerne (men bruker det på min maskin #2 med win98 uten problemer :wink: )Noen som har peiling på DC (DirectConnect) har det men blir bare disconnecta uansett hvor jeg går og tror jeg famler i blinde :o ) Den står på 100% fordi iMesh legger inn en prosess som heter winnet. Gå på oppgave behandling og avslutt den prosessen og så søker du etter winnet på start->søk->filer, da finner du en programfil som heter winnet.exe. Og den sletter du. Da slipper du full load problemet. 8) imesh suger uansett, fullt av spyware. Vanlig Kazaa har langt under halvparten. Dessuten presser Kazaa mer ut av linjen enn imesh. Det er mange flere folk på Kazaa enn på imesh, altså mer utvalg. Kazaa ruler! Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Det var en hard fight med å få sletta den, men takk for hjelpen Da jeg skulle avslutte winnet.exe bare dukket den opp igjen 2 s ec etter....med andre ord var det umulig å avslutten den og dermed da også umulig å slette de, men klarte det til slutt etter jeg kalrte å slette filen innenfor de 2 sekundene etter å ha avsluttet den....masse stress ,m ne endelig vekke og det hjalp Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Det var en hard fight med å få sletta den, men takk for hjelpen Da jeg skulle avslutte winnet.exe bare dukket den opp igjen 2 sec etter....med andre ord var det umulig å avslutten den og dermed da også umulig å slette de, men klarte det til slutt etter jeg klarte å slette filen innenfor de 2 sekundene etter å ha avsluttet den....masse stress ,men endelig vekke og det hjalp Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Prøv KazAa du :wink: Aldri i livet => www.kazaalite.tk er mye bedre , men det beste er DC for de med bredbånd. Logger du på der med 64k ISDN eller Modem blir du kicka ut fra nettverket før du begynner laste ned Lenke til kommentar
LoS Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 tror nesten han mente at han skulle prøve www.kazaa.com og ikke www.kaaza.com 8) Skrivefeil om du ser etter :o Lenke til kommentar
gunlovin Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Prøv heller eMule. Utviklingen av programmet er drevet av entusiaster, ikke et firma. Dette betyr at det ikke er interesse for spyware. Har relativt mange brukere/servere. Det er viktig å oppnå highid (vha de rette nettverkskonfig), fordi man da får flere sources enn med lowid. Programmet har søksfunskjoner som kazAa etc, men man kan også finne en rekke web-sider med e2k- linker (dvs linker til downloads), hvor admins rydder opp i falske og utdaterte linker). Flaske treff er jo et stort problem i mange p2p- program. Man kan kjøre programmet når man ønsker det, og man fortsetter å downloade der man slapp. Det eneste negative er at man kan ikke kjøre samtidig med online spill, til det tar det for mye båndbredde. http://www.emule-project.net http://www.sharereactor.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå