TST Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Vi har funnet en verdig vinner av en fotballtur til 15 000 kroner. Les hele saken Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det var virkelig en verdig vinner gratulerer og håper du får en flott tur Lenke til kommentar
Qwerty2070 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Takk for det. Dette var virkelig artig. Ble veldig overrasket i formiddag kan man si ja. It made my day, kan man si når jeg brygger på forkjølelse/influensa og er i litt dårlig form ellers. Har snakket med med han som introduserte meg for spillet i sin tid, og vi ble enige om at jeg hadde noen små feil i det jeg skriver, men ikke noe vesentlig som er verdt og nevnes. Men hva forventer man etter nesten 15 år? Gleder meg stort, blir CL-kamp ja tenker jeg, enten finalen i Madrid eller kvart- eller semifinale i England. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Wow, det var litt av et bidrag. Hadde aldri tenkt på å skrive så mye, skrev bare 3 avsnitt eller noe, jeg. Men en verdig vinner, det skal være sikkert. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Grattis Stix, godt skrevet. Det fikk meg til å drømme tilbake til min tid med CM (1 og 2). Tror 21 sesonger på samme save game ble rekorden. Det fikk meg også til å få lyst på siste Football Manager.... Det er vel det som er meningen Er bare ikke sikker på om jeg har nok timer i døgnet. Lenke til kommentar
largie_InnleggNO Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg følte meg som en forvirra villrein på tur i Afrika etter å ha lest bidraget. Managere er ikke som andre dyr Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Gratulerer. En meget verdig vinner, for det var underholdende lesestoff. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Gratulerer! Virkelig bra skrevet og flott premie også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå