Gå til innhold

God Of War Collection slippes 17. November i USA

henrikr

Anbefalte innlegg

Da var mitt eksepmplar i hus også, uten å ha vært gjennom tollen.

Det tok 7 dager mao fra det ble sendt, noe av grunnen ligger vel i det "raske" postsystemet til Vestfold.

Hmm, bor i Vestfold og fikk det på mandag :p

Når det gjelder første-inntrykk. For det første så har jeg aldri spilt noen GoW før, for det andre så kjøpte PS3 først nå i høst. Det gjør at jeg har ett ganske interessant perspektiv, siden ukene før GoW kom så kjøpte jeg en god del av de tidligere stor-spillene til PS3. For å være helt ærlig så har ingen av dem vært i nærheten av like underholdende som GoW har vært til nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først vil jeg starte med å si at jeg har spilte 1eren på playstation 2 i sin tid, og siden jeg har en Playstation 3 av den gode gamle typen, så spilte jeg God of War 2 på den.

Med det som utgangspunkt så kjøpte jeg Collectors edition av VGP.ca (slapp toll og tull og alt det der). Fikk det for et par dager siden og det er snurret i playstation siden den gang. Spillet er i bunn og grunn like fantastisk som det var den dagen det kom ut med oppdatert grafikk. Hvis du ikke likte spillet før, så gjør du nok ikke det nå heller, siden det i bunn og grunn er samme greia i en litt penere innpakning. Angående grafikken så er den oppdatert og fin. Det vil si at du enda ser at det er et PS2 spill som surrer i bakgrunnen, bare med mye anti alliasing og litt klarere texturer. Hvis du forventer at spillet har blitt laget i en ny versjon så har det ikke det. Bare fikset på. Når det er sagt så er det fremdeles et pent spill, det er spill til PS3 som ikke ser så bra ut som disse spillene, det er nok mer et testament til hva de fikk ut av PS2en en noe annet. Grafisk er det bedre en det var tidligere.

Trophy support er jo det andre nye og det er veldig gøy. Spill blir bedre når du har kjempet en stund og hører et tilfredstillende "pfliiiing" og ser den velkomne grå boksen i hjørnet.

Har ikke testet 2eren enda, men tror den også vil se en del bedre ut på PS3en en det orginalen gjør, oppskalert på PS3en.

Veldig fornøyd med bedre grafikk og trophy support for 300kr. Har brukt penger på værre ting en det for å si det sånn (les taxi hjem fra byen).

Lenke til kommentar

Fikk spillet mitt idag, men når jeg starter det har jeg et problem: Det er i svart hvitt og litt "uklart", dette skjer kun på dette spillet (og på Brutal Legend demoen, men der brydde jeg meg ikke), har prøvd å endre litt video og display instillinger på PS3'n men det hjelper ikke. Jeg har PS3'n kobla med scart til en gammel-feit-tv, er det fordi TV'n min ikke takler NTSC ellernoe?

Lenke til kommentar

Sitter og venter i spenning, og var ingenting i postkassen min i ettermiddag. Ikke så rart derimot, bestilte fra VGP på torsdag, og ble sendt torsdag kveld mtp notifikasjonen på mail - regner vel med det tar ca en virkeuke før det kommer. Får satse på pakken glir fint igjennom mottaket, toll blir det ikke, moms er ok å betale, men det er rimelig drøyt med importgebyr og avgifter til hundrede kroner. Likevel, jeg understreker at jeg betaler det meste for å ha dette i hende før mars - men yttrer litt frustrasjon over norsk importpolitikk! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det noen butikker i Norge som selger dem? Så at Platekompaniet hadde på nettbutikken sin, men jeg fant ut at jeg trenger det raskere enn juleposten i Norge kan levere, så har de den i butikkene sine også?

Det vet jeg ikke, men Amazon har den for 215 kr ca.

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B002NN7AKU/ref=nosim/cheapassgam08-20

Men det blir jo ikke før jul da kan du si. Men tror det blir det billigste alternativet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...