henrikr Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Siden jeg aldri har eid en ps2, fikk jeg aldri oppleve god of war. Nå kommer det snart til ps3 i forbedret utgave. Det slippes 17. november i USA, og i 2010 i Europa, men det er sonefritt, så det er bare å bestille fra utlandet. Lurer bare på om noen har noen tips å komme med når det gjelder butikker. Bortsett fra Amazon osv Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg anbefaler videogamesplus.ca. Rask levering, og du slipper toll-tull. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 ohh god. Den må jeg skaffe meg. blir fin bursdags gave til meg selv:D. noen som har en link man kan bestille gow collection fra usa? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det blir mine første importspill til Playstation 3 ^^ Min første julegave til meg selv også. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har aldri importert noe selv og vet ikke om jeg gjør det nå heller. Tror heller jeg satser på at Platekompaniet importerer det, de har jo fått en egen avdelig for importerte spill. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Her er en liten sammenligning av orginal utgaven og CE utgaven av spillene : Linky Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Har aldri importert noe selv og vet ikke om jeg gjør det nå heller. Tror heller jeg satser på at Platekompaniet importerer det, de har jo fått en egen avdelig for importerte spill. Dette var svaret jeg fikk fra platekompaniet; men trenger jo ikke betydd allverden. Hei Henrik Enn så lenge er dessverre ikke denne tittelen tilgjengelig fra vår amerikanske leverandør, så det ser stygt ut er jeg redd. mvh Christer Hansen Platekompaniet.no Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Det var synd. Da tror jeg at jeg venter til det kommer til Norge neste år, med mindre de plutselig skulle få det inn, siden det står "enn så lenge" i svaret. Endret 7. november 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Her er en liten sammenligning av orginal utgaven og CE utgaven av spillene : Linky Det så bare sykt bra ut, MÅ skaffes!! Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg anbefaler videogamesplus.ca. Rask levering, og du slipper toll-tull. Ikke alle som er like heldige Siste spillet jeg kjøpte derfra, for ca. 1 år siden, ble stoppet i tollen. Men jeg tok sjansen igjen med dette spillet, det ble sendt i går, så får vi se om det går bra denne gangen.. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hvor lang leveringstid snakker vi om her, til Norge? Spillet ble sendt igår fra VGP, men de har jo ganske bred margin på leveringstidene sine ifølge hjemmesiden. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 alt fra 4 til 10 dager, kommer litt ann på om den havner i tollkontroll eller ikke. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bestilte også fra VGP.ca. Har bare hatt posetive erfaringer derfra tidligere, men det er vel litt større sjangs for å bli tatt i tollen nå, men det er ikke så farlig, betaler glatt det for å få det og demoen 2-3 måneder før den eventuelt blir lansert her til lans. Denne gaven blir fra meg, til meg Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hvordan får man den gjennom tollen uten å betale moms, skriver de på feil verdi (vgp.ca)? Isåfall, er det noe man må be om? Hvis den skulle bli stoppet i tollen, hvor mye vil summen bli? Evt. noen andre som selger spillet? Aldri spilt God of War selv men dette ser ganske fett ut og til kun 309NOK så er det vel verdt det Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Blir nok litt over 500kr om det koster 309 inkl. frakt (uten at jeg gidder regne på det). Ja, det er hinsides. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Då fekk eg det i posten frå VGP, tre dagar (!) etter at det var sendt. Var heldig nok til å sleppe unna toll osv, så blei ein ganske så akseptabel pris for to spel som fortsatt held seg veldig bra. Merker ganske bra forskjell på betre kantutgjevning og større oppløsning, dessutan flyter alt veldig bra også =). Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Så heldig har ikke jeg vært. Men det dukker kanskje opp imorgen. Har handlet Assasins Creed 2 idag, så lider ingen nød i høst(vinter) mørket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Mitt og ble sendt fra VGP på tirsdag men ikkje komt enda. Forventer egentlig ikkje at det kommer før neste uke. Men hadde vert supert om det kom i morgen! Endret 20. november 2009 av Slettet-o2Xgh2 Lenke til kommentar
claes Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Med tanke på at man kan bli stoppet i tollen + en lang leveringstid kunne jeg kanskje bestilt her, men gjort er gjort http://cdon.no/spill/god_of_war_collection_(god_of_war_%26_god_of_war_ii)-7458529 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Med tanke på at man kan bli stoppet i tollen + en lang leveringstid kunne jeg kanskje bestilt her, men gjort er gjort http://cdon.no/spill/god_of_war_collection_(god_of_war_%26_god_of_war_ii)-7458529 Synes ikke du burde klage på lang leveringstid fra VGP med tanke på at om du bestilte på CDON så hadde du måtte vente til i mars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå