Gå til innhold

God Of War Collection slippes 17. November i USA

henrikr

Anbefalte innlegg

Siden jeg aldri har eid en ps2, fikk jeg aldri oppleve god of war. Nå kommer det snart til ps3 i forbedret utgave. Det slippes 17. november i USA, og i 2010 i Europa, men det er sonefritt, så det er bare å bestille fra utlandet.

Lurer bare på om noen har noen tips å komme med når det gjelder butikker. Bortsett fra Amazon osv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri importert noe selv og vet ikke om jeg gjør det nå heller. Tror heller jeg satser på at Platekompaniet importerer det, de har jo fått en egen avdelig for importerte spill.

Dette var svaret jeg fikk fra platekompaniet; men trenger jo ikke betydd allverden.

Hei Henrik

Enn så lenge er dessverre ikke denne tittelen tilgjengelig fra vår amerikanske leverandør, så det ser stygt ut er jeg redd.

mvh

Christer Hansen

Platekompaniet.no

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg anbefaler videogamesplus.ca. Rask levering, og du slipper toll-tull.

Ikke alle som er like heldige :( Siste spillet jeg kjøpte derfra, for ca. 1 år siden, ble stoppet i tollen. Men jeg tok sjansen igjen med dette spillet, det ble sendt i går, så får vi se om det går bra denne gangen..

Lenke til kommentar

Bestilte også fra VGP.ca. Har bare hatt posetive erfaringer derfra tidligere, men det er vel litt større sjangs for å bli tatt i tollen nå, men det er ikke så farlig, betaler glatt det for å få det og demoen 2-3 måneder før den eventuelt blir lansert her til lans.

Denne gaven blir fra meg, til meg :)

Lenke til kommentar

Hvordan får man den gjennom tollen uten å betale moms, skriver de på feil verdi (vgp.ca)? Isåfall, er det noe man må be om? Hvis den skulle bli stoppet i tollen, hvor mye vil summen bli?

Evt. noen andre som selger spillet?

Aldri spilt God of War selv men dette ser ganske fett ut og til kun 309NOK så er det vel verdt det

Lenke til kommentar

Då fekk eg det i posten frå VGP, tre dagar (!) etter at det var sendt. Var heldig nok til å sleppe unna toll osv, så blei ein ganske så akseptabel pris for to spel som fortsatt held seg veldig bra. Merker ganske bra forskjell på betre kantutgjevning og større oppløsning, dessutan flyter alt veldig bra også =).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Mitt og ble sendt fra VGP på tirsdag men ikkje komt enda. Forventer egentlig ikkje at det kommer før neste uke. Men hadde vert supert om det kom i morgen!

Endret av Slettet-o2Xgh2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...