defzx Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg har lest litt mye om spillet Star Wars Galaxies: An Empire Divided. Jeg vurdere å kjøpe det online. Men jeg lurte på noen ting, Koster det noe i månden? kan jeg spille det selv om jeg bor i norge? Er det noe mere jeg bør vite før jeg Trykker? Spillet Høres jo Konge ut!!.. Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Spillet koster $14.95 i måneden. Omregnet til norsk valuta blir det omtrent 110 NOK. Det er allerede blitt diskutert en del Star Wars Galaxies her på forumene, så hvis du tar en titt på de andre trådene om dette spillet så burde du få en god oversikt. Vil du kjøpe spillet så kan jo denne linken være til hjelp: http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=131783 Og her er SWG blitt diskutert i stor skala: http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=132036 (I denne tråden finner du ytterligere linker som kan være nyttig for deg) Star Wars Galaxies kan selvsagt spilles i Norge, men jeg det er ikke alle butikkene i utlandet som sender de hit. Du trenger også et Visa kort for å kunne registrere deg og spille Star Wars Galaxies. Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 gå inn på den offisielle siden så får du svar på mange spørsmål http://starwarsgalaxies.station.sony.com/ Lenke til kommentar
WickedOne Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Istede får å lage en ny SWG tråd tar jeg det heller her.. Er det eclipse som er den "offiselle" eurpoa serveren og hvor spiller de fleste som er her? Lenke til kommentar
charlsen Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hvor får du kjøpt den flygende roboten billigst(den heter advance og noe)? Er 25k det billigste? Hvor mange størelser er det på husa? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Istede får å lage en ny SWG tråd tar jeg det heller her..Er det eclipse som er den "offiselle" eurpoa serveren og hvor spiller de fleste som er her? Eclipse ja. De fleste henger vel på Tatooine... Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Hvor får du kjøpt den flygende roboten billigst(den heter advance og noe)?Er 25k det billigste? Hvor mange størelser er det på husa? Erh.. Post slike spørsmål i forumene på den OFFISIELLE SIDA. Men siden jeg er så snill så ska jeg svare deg. (men kun denne gangen) Den "flygende roboten" heter Probot og koster alt fra 10k til 30k. Spørs på hvem som lager den og om du kjenner han eller hun. Hus er i Small, Medium og Large. Forskjellig layout ettersom hvilken planet du er på. Men det finnes også et 'generic' style - som kan plasseres på alle planetene. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Erh.. Post slike spørsmål i forumene på den OFFISIELLE SIDA.Men siden jeg er så snill så ska jeg svare deg. (men kun denne gangen) eh.. hvorfor det? hva er problemet med å spørre om SWG-relaterte ting i en SWG-tråd? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 hvilken planet anbefaler dere at man starter på? Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg anbefaler Naboo. Lenke til kommentar
birdie! Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 noen som vet hvordan man bytter server?? eller må man begynne helt på nytt? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 noen som vet hvordan man bytter server?? eller må man begynne helt på nytt?, du må begynne på nytt med en annen character.... man kan ha flere characters men dei må vere på forskjellige servere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå